sobota, 25 lutego 2017

Od tygodnia walczę z anginą

To był koszmar!
Ostatni raz chorowałam bardzo, bardzo dawno temu.Nie wiem, czy nie jakieś 6 lat minęło, od ostatniej poważnej infekcji.
Dopadła mnie angina! Co prawda gardło mnie nie bolało, ale lekarka powiedziała, że powinno mnie nie boleć tylko, nap...ć - tak było obłożone. Gorączka - ok 40 stopni. Pierwszego dnia było mi tak zimno, że kiedy musiałam wystawić nogę z łóżka, myślała, że zwymiotuje od dreszczy. To było w poniedziałek. Dopiero dzisiaj czuję się lepiej a jedyne co mi smakuje to rumianek i herbata. Kakao, smakuje jak olej z solą. Czekolada smakuje jak nic. Makaron na ostro był jedynie zjadliwy. W zasadzie nie żałuje. Może tak zostać szczerze mówiąc.
Do tego wszystkiego mam chore dzieci. Przyznam szczerze, że już sobie nie radziłam i jedno dziecko oddałam na leczenie do mamy....
Mąż oczywiście zachorował 3 dni po mnie. Och jaki on biedny....

2 komentarze:

  1. Wiem co czujesz, bo od tygodnia umieram, a w środę mam egzamin na który nic nie umiem. Dobijcie mnie, zanim zrobi to ta uczelnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego odpuść sobie na razie te ćwiczenia. Jest za wcześniej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)