piątek, 10 lutego 2017

Czas wrócić do żywych.

Może to zasługa słońca, które wyszło dzisiaj za oknem, może Magdy, która jest super fit, a może już sama mam dosyć swojej leniwej dupy i wiecznego smęcenia i objadania się na pocieszenie kebabami i czekoladą. Obojętnie, czyja to zasługa, muszę wrócić do zdrowego stylu życia i pozytywnego myślenia bo szczeznę. Mogę zakładać tysiąc innych blogów, ale zawsze wracam z podkulonym ogonem tu i zawsze tu mi się udaje.
111 - tyle dni zostało do czerwca. Trzy jedynki, to dobry znak. Skoro można przygotować się do matury w 100 dni to i można schudnąć z 15 kg, bo ja teraz ważę równe 79, jak w mordę strzelił, nie mniej, nie więcej.

Nie jest źle, ale moje spodnie mają trochę inne zdanie na ten temat.






Także tak, spasłam się odrobinkę, ale można upaść wiele razy, ważne, że się wstanie nie?

Jeśli chodzi o centymetry, bo to chyba wazniejsza sprawa od wagi.

Brzuch: 98...
Biodra: 100...
Udo:     56....
Łydka: 36....
Ramię: 30...
Na dobry początek, kupiłam sobie szczotkę do oczyszczania skóry twarzy, bo i ona jest w kiepskim stanie.












10 komentarzy:

  1. noooo wreszcie! czekalam kiedy znowu napiszesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że wracasz :* Spoko, też się spasłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki , super fit to pierwszy taki komplement w moim życiu, no łał, ja super fit? Nieee :P

    79 kg?!?!?!? Oh my God!!!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Racja! Od czegoś trzeba zacząć! Działaj, i nie przestawaj. :)
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zobaczysz będzie dobrze. Razem schudniemy. :D Ja bym chciała widzieć już te 7 z przodu u mnie. -_- Może już niedługo. Wczoraj bez problemu weszłam w bluzkę, w której nawet ramiona miałam za grube jakieś dwa miesiące temu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też zrzucam :) startowałam z 67 kg. Cel - 52 kg ;) działamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tego co czytałam w necie to fajnie działają też diety z soków warzywnych, podobno najlepiej jak je się samemu robi bo wiadomo co jest w składzie - a raczej czego nie ma tzn. cukru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie soki to sama przyjemność - smaczne i zdrowe. Ja kupiłam sobie wyciskarkę wolnoobrotową tą nowosć kalorik FE 2000I i nawet nie muszę męczyć się z krojeniem warzyw bo można wrzucać je w całości.

      Usuń
  8. Nie martw się, też się spaslam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zycze powodzenia!:) i zapraszam do siebie. Równiez zaczynam walczyć;) Motywujmy się bedzie łatwiej:P http://magdzidlowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)