wtorek, 1 marca 2016

Dla Ciebie wszystko

Oglądałam ostatnio film "Dla Ciebie wszystko"






Dawno żaden film mnie tak nie wzruszył :(
Nie będę opowiadać o czym on jest, ale jeśli ktoś chce popłakać to warto.

Zastanawialiście się kiedyś, czy istnieje pojęcie miłości ponad czasowej? Takiego uczucia, któremu nie straszny jest czas? Takiej miłości, która otworzy ramiona, kiedy wszystko się sypie. Ja wierzę w miłość bezinteresowną, dla której nie liczą się pieniądze, stereotypy i czas.

Jestem nawet w stanie uwierzyć, że jeśli się kogoś kocha, to nawet przy braku obecności przez długi czas, czuje się obecność tej osoby. Jeśli jest źle, myśl o niej poprawia nastrój, dodaje chęci do działania. Niestety życie to nie bajka i takie osoby prędzej zamęczą się w nieudanych związkach, niż coś zmienią.
 


4 komentarze:

  1. Ja pamiętam był też ładny film z Sandrą Bullock. Dwoje ludzi zakochuje się w sobie po mimo, że dzieli ich kilka lat czasu. Dzieje sie to w takim domku nad wodą.

    OdpowiedzUsuń
  2. rety musze w takim razie obejrzeć!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam go w sobotę ;) Oglądałaś 'Pamiętnik'? Jeśli nie to polecam, ale przygotuj sobie podwójną porcję chusteczek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)