sobota, 5 marca 2016

Czy to możliwe, że od ćwiczeń robi się cellulit?????

Wiem, że to dziwne, ale mam wrażenie, że im dalej postępuje w moim przysiadowym wyzwaniu, tym gorszy mam cellulit. Zanim zaczęłam ćwiczyć miałam więcej cm, ale mniejszy cellulit. Jak to możliwe?
Nie pije kawy, nie jem słodyczy (no prawie) i sporo pije. Nawet przełamałam obrzydzenie i jem otręby.
Czemu tak się dzieje?

Ale trudno. Dokończę to co zaczęłam. Dziś już 10 dzień squat challenge i plank challenge. I nadal nie uwierzę w to, że ktoś jest w stanie wytrzymać 270 minut deski na raz. NIGDY :) Ja dzisiaj przy 60 myślałam, że zejdę.

Dorzuciłam do tego rower, brzuszki itp. Ćwiczę ok 45 minut. Na wadze 0 zmian, ale dzisiaj zapięłam pasek oczko wcześniej. I nic mi się tak nie wylewało. Po drugiej ciąży moje mięśnie brzucha pracują inaczej. Mam problem z dolną partią brzucha. Czuje, jakby moje mięśnie tam były zdrętwiałe podczas ćwiczeń.
Ale to nic.
Nadrobię w lato nogami ;)

A co do moich humorów, mieszkanie z teściami jest porównywalne do mieszkania w klatce. Mojemu mężowi jest widocznie dobrze i wygodnie trzymać się mamusi, ale ja czuje, że się dusze. Wszystko idzie w kierunku rozwodu. Czasem czuje, że jeśli nie odejdę z tego domu to mnie wyniosą, nogami do przodu.

8 komentarzy:

  1. Po pierwszej ciąży dałaś radę, to i teraz dasz.
    Jeśli chodzi o cellulit to nie mam zielonego pojęcia czy tam może się dziać.
    Mam nadzieję, że w życiu Ci się poukłada, że w końcu znajdziecie swój kąt (i mąż weźmie sprawy w swoje ręce).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko powiedzieć, ale cellulit to raczej wina szalejących hormonów i wielu innych czynników. Nie poddawaj się i obserwuj :) Mam nadzieję, że u Ciebie się polepszy :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak to jest a cikawy problem cellulitu :(
    co do deski 270 min - chyba bym czuła że to cholernie zmarnowany czas, raczej miałaś na myśli sekund. Akurat deska to dziwne ćwiczenie - ja mogę w niej trzymać i trzymać - po prostu chyba taka budowa ciała, że odczuwam ją jakoś "lżej" ale znajoma super wysportowana - 30sec - leci k* ami :D
    patrzyła jak robię i robię poprawnie >.< nienawidzi mnie teraz

    OdpowiedzUsuń
  4. Cellulit z ćwiczeń na pewno się nie bierze. Może za mało pijesz albo to faktycznie coś z hormonami.Na wagę nie można patrzeć, bo możemy chudnąć a waga stoi może to woda lub zaczyna trochę rosnąć tkanka mięśniowa, także głowa do góry. Super blog mega motywujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ćwiczeń na pewno nie, ale bierze się z nieprawidłowej diety, ewentualnie problemów z hormonami lub właśnie brakiem ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, może po prostu musisz się oczyścić, ja bym zdecydowanie mniejszy jak piję dużo wody i robię masaże, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja gdzieś kiedyś coś czytałam, że owszem, cellulit może stać się bardziej widoczny podczas wykonywania regularnych ćwiczeń. Nie pamiętam niestety, czy było to źródło dość wiarygodne... W każdym razie nie chodzi tutaj o to, że pod wpływem ćwiczeń cellulit się tworzy lub nagle rośnie ten, który już mamy, a po prostu nasz dotychczasowy cellulitesowy dobytek staje się bardziej widoczny. Rzekomo z powodu rosnących mięśni jest on tak jakby bardziej ściśnięty, wypychany od spodu do góry (nie wiem, jak to dobrze wytłumaczyć) i przez to może być bardziej widoczny.
    Ile w tym prawdy, nie mam pojęcia :D Równie dobrze mogą to być kompletne bzdury :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz! To jednak prawda!

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)