poniedziałek, 21 września 2015

Jak zarabiać na blogu?

Właśnie. Czy Wy wiecie jak zarabiać na blogu lub facebooku? Może macie jakieś strony, które pozwalają zarabiać przez sieć?

Ja jedynie wiem, że można zarobić na adsense;
Można pisać wpisy sponsorowane;
Można założyć sklep internetowy i wykorzystać stronę do reklamy;

Do grudnia będę miała jeszcze kasę, ale później już niestety koniec.
Do pracy mogę wrócić dopiero za jakiś czas, bo na razie nie mam z kim zostawić synka. Nie mówcie mi o żłobku, bo to zwyczajnie mi się nie opłaca i nie jestem w tak tragicznej sytuacji, żebym musiała szukać jakiejś pracy. Ja po prostu, najzwyczajniej w świecie, lubię mieć swoje pieniądze. Lubię czuć się choć trochę niezależna. Lubię też coś robić, nad czymś się skupić, bo inaczej mój mózg usycha i chodzę sciekła na cały świat.

Jeśli chcecie wiedzieć co usłyszałam w szkole:
- to może spróbuje Pani za rok? Ja nic nie poradzę, że tak szefostwo postąpiło...(dla przypomnienia - szkoła miała być w weekendy, co dwa tygodnie. Okazało się, że jest 3 razy w tygodniu co tydzień)
Niestety nie mam bliskiej bezrobotnej koleżanki, a obcej osobie nie zostawię nigdy dziecka.
Jestem już na skraju totalnego wku..nia na wszystko.

P.s Koleżanka namówiła mnie na wizytę u egzorcysty...tak dobrze czytacie. Egzorcysty!!!!
Podobno ksiądz działa niezłe cuda! Wyleczył słuch dziewczynce, bo wg niego wszystkie choroby powodują złe duchy.
Robi to za darmo.
Troszeczkę sram po gaciach, ale nie mam nic do stracenia, podobno miły z niego facet ;)

8 komentarzy:

  1. Ta rzecz jest w ogóle ciężka. Generalnie poza siecią jest łatwiej zarobić przyzwoite pieniądze i tego bym się trzymał. W każdym razie życzę Ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio też się zainteresowałam tym tematem, ale to chyba nie jest zbyt opłacalne. Istnieje wiele stron w których wypełnia się np. ankiety. Ja się zarejestrowałam na swiatopinii.pl i http://studentswatch.pl/student/rejestracja?ref=102338
    Tylko tych ankiet to do wypełnienia zbyt wiele nie ma, jest kilka bezpłatnych, ale żeby coś zarobić trzeba zbierać punkty :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym tak czy tak spróbowała z tą szkołą Kochana. A co do samego bloga to stety niestety ale porządny hajs zarabiają tylko Ci topowi bloggerzy, cała reszta może nawiązać jakieś lepsze lub gorsze współprace, ale niestety regularnego większego hajsu z tego nie ma

    OdpowiedzUsuń
  4. Egzorcysta? O matko, chwytasz się wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. A może z tym egzorcystą to nie taki głupi pomysł :) Też nie potrafię zarabiać na blogu, a nie próbowałaś z inną szkołą lub studiami zaocznymi?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie byłoby zarabiać na blogu, ale wydaje mi się, że porządne pieniądze mają z tego tylko Ci najbardziej poczytni blogerzy. Którzy mają mnóstwo wyświetleń dziennie. Dlatego w moim przypadku to marzenie ściętej głowy :D
    Egzorcysta?! No ładnie szalejesz :D Mam nadzieję, że dasz znać, jak było :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie byłoby zarabiać na blogu, ale nie oszukujmy się - trzeba być blogerem na świeczniku, żeby jakąś kaskę z tego mieć. Aczkolwiek możesz spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog.
    Zapraszam na mojego a tam super okazje.
    http://superokazije.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)