niedziela, 2 sierpnia 2015

Chyba dałam się nabrać :)

Internety są pełne oszustów...Prezes chyba jednak ma rację, żeby je zlikwidować :)
Nie chodzi o tatuaż. W przyszłą sobotę jadę do studia zapytać, ile ma to kosztować. Trochę mnie zirytowali, że nie mogli podać ceny orientacyjnej przez telefon...nie każdy ma czas, żeby robić sobie wycieczki w celu tylko dowiedzenia się. W ogóle coś mi tu też trochę śmierdzi...może zrobiłam się podejrzliwa...a może ja mieszkam w Krakowie?!
Ostatnio pewna firma zaproponowała mi współpracę. Zgodziłam się. Ja wywiązałam się ze swojego zadania a oni nie. Nie będę narazie rzucać nazwami, ale jeśli nie naprawią błędu, podam nazwę do ogólnej wiadomości tu i na wkurzonej.
Biedni...tyle ludzi się dowie...
Nie rozumiem takiego zachowania, sami sobie strzelają w kolano. Chyba, że zbierają wejścia i robią sztuczny ruch, bo chcą się sprzedać.
Ja swoich stron bym nie sprzedała. Związałam się z nimi i z ludźmi, których dzięki nim poznaje.

Gdyby ktoś chciał wziąć udział w uczciwej zabawie to wiecie gdzie mnie szukać:






A co do diety....coś znowu jej nie ma :/
Chodzę krostowata jak nastolatka, pocę się nadal jak dzik, nie mogę zapanować nad jedzeniem. Na szczęście nie tyje. Znowu dużo chodzę. Może w końcu po 9 miesiącach dostanę @ i wszystko się unormuje. Przy córce nie było jej rok. Kupiłam sobie majtki z gorsetem. Jak to mówi mój mąż barchany lub antygwałty. Podobno modelują brzuch ... na pewno lepiej się w nich wygląda, ale czy one działają faktycznie, to bym nie powiedziała. Chyba, że chodzi o to, że ma się non stop wciągnięty brzuch i wyrabia się taki nawyk.


13 komentarzy:

  1. Też jestem podejrzliwa, czasami nawet za bardzo :)
    p.s. a te majtusy to gdzie kupiłaś? widziłam ostatnio w Rossmannie szorty, niby też modelują. Teraz zastanawiam się nad zakupem, chociaż nie wiem, że faktycznie coś dadzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na allegro :) przynajmniej fałdek nie widać jak spodnie trochę cisną w boczki :p

      Usuń
    2. Dawaj nazwę szybko :P

      Usuń
    3. Masz Brydzia, ale Ty i antygwałty ? :P
      http://allegro.pl/majtki-wyszczuplajace-pas-modelujacy-orirose-s-m-i4969114334.html

      Usuń
    4. dzięki :) może się skuszę, mam taki brzuch, że koniecznie muszę mieć takie cudo mieć, żeby wyglądać w sukienkach po ludzku :D

      Usuń
    5. Moje spodenki zeszłoroczne wbijają mi się w boczki i wyglądam czasem jak salceson :)

      Usuń
  2. Szkoda gadać. Ja jestem uczciwa osobą, jak już wspominałam przy okazji Twojego wpisu o przygodzie z rachunkiem za prąd szefa ;) I dlatego kompletnie nie rozumiem tych, którzy są w stanie oszukiwać. Takie osoby naprawdę nie mają żadnych wyrzutów sumienia, żadnych skrupułów? Aż się robi przykro, kiedy człowiek sobie uświadomi, że jest naprawdę dużo takich osób na tym świecie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie... lajf is brutal end ful of zasadzkas :/

      Usuń
  3. No niestety współpraca z niektórymi firmami bywa pełna niespodzianek, mam nadzieje, że wszystko się wyjaśni :). Ciekawa jestem też, co to za firma, żeby wiedzieć kogo unikać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napiszę na 100% jak się nic nie zmieni

      Usuń
  4. Nie każdy jest uczciwy i sprawiedliwy, a najgorsze jest to, że dorabiają się na uczciwości i czasem naiwności innych ludzi. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam, ja mam blog pól roku, a współpracy ani słychu ani widu,... Majtki tkanki tłuszczowej nie zmniejszają, ale za to poprawiają (chociaż na chwilę) wygląd brzucha.. Uważam, że lepiej podjechać do strudi, porozmawiać twarzą w twarz niż przez telefon.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz trafiać na takie kwiatki jak ja, to lepiej nie mieć takich propozycji :/ Zastanawiasz się czy zrobili Cie w balona, czy jednak nie. A wyszłaś sama do jakiejś firmy z propozycją? :) Ja kilka razy zaryzykowałam i dostałam kilka rzeczy "do testowania" :P A co do tatuażu, to ja pojadę, pewnie w sobotę, tylko mogli chociaż powiedzieć orientacyjną cenę przez telefon :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)