wtorek, 28 lipca 2015

Zapisałam się na tatuaż

Czuję wewnętrzną potrzebę posiadania tego tatuażu. Tak samo było z jaskółką :) Mimo, że jest mała i wygląda jak znaczek z dyskoteki, to nie zamieniłabym jej na inny :) muszę ją tylko trochę poprawić, bo zbladła dziewczyna.
Przez te konkursy, które w sezonie letnim robią studia tatuatorskie, naoglądałam się tego wszystkiego i zapragnęłam znowu tego bzyczącego  bólu :) trafiłam całkiem przypadkiem na stronę Ferajny na warszawskiej Praszce i tam się zapisałam. Na 29.09. Chyba, że jutro okaże się, że wygrałam go w konkursie w innym studio :P


Tatuaż ma mieć 18 cm (planowałam 15) , żeby był wyraźny. Serio mimo, że mam prawie 30 lat, boję się najbardziej reakcji rodziców. Zaraz będzie: Do końca Cie już porąbało?! I takie tam :)
Dlatego, zrobię go na udzie. Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal tak? A zresztą w dzisiejszych czasach lepiej ukryć przed pracodawcą pewne swoje upodobania. I na udzie jest sexi nie? :p teraz już na pewno muszę robić przysiady, żeby jakoś to wyglądało tak? :)

21 komentarzy:

  1. Muszę powiedzieć, że tatuaż na udzie to wspaniały pomysł! :) Sama się kiedyś nad tym zastanawiałam :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile zapłaciłaś za jaskółkę i ile będzie kosztował Cię ten tatułaż. Też o jakimś myślałam, tylko nie wiemjak to cenowo wygląda i gdzie jest dobre studio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jaskółkę 200 zł z maścią, ale wiem, że przepłaciłam...takie sobie wybrałam studio. A za ten 700 podobno. A dla porównania w takim bardzo znanym 1700 i nie powiedzieli, że 15 cm będzie wyglądało kiepsko

      Usuń
  3. Tatuaż śliczny, ale nie zrobiłabym go za 700zł, uważam, że to zbyt mała cena w stosunku do jakości, więc uważałabym z tym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam prace tej dziewczyny, ale jeszcze we wrześniu pojadę tam i zobaczę jak to wygląda. Wiem, też na pewno, że studia znane np z fb, mocno zawyżają cenę, która nie przekłada się na jakość :)

      Usuń
    2. Nie no kurde chyba masz rację...

      Usuń
    3. Ja radzę poczytać dużą ilość recenzji, ponieważ to tatuaż pewnie na całe życie.. Po prostu jak widzę niektórych profesjonalnych tatuatorów to aż mi się serce kraja :/

      Usuń
    4. Właśnie niby miała dobre te opinie. Już sama nie wiem...u nas w mieście robi taki koleś co pracuje z tą pin up candy z xfactor czy tamam talent pamiętasz? Ale on jest podobno bardzo "gwiazforski"

      Usuń
    5. Pin Up Candy kojarzę, bo uprawia burleskę, a po tatuaż zgłosiłabym się do profesjonalnego studia. Pooglądaj FB i mimo że zapłacisz 2 tys. to lepiej mieć piękny tatuaż niż zapłacić 700zł i mieć dziadostwo. P tatuaż wybrałabym się do większego miasta np. Wrocławia, Krakowa, a w ostateczności Warszawy. Owszem ceny może i są wysokie, ale nie warto na niektórych rzeczach oszczędzać... https://www.google.pl/search?espv=2&biw=1280&bih=899&tbm=isch&sa=1&q=tatua%C5%BC&oq=tatua%C5%BC&gs_l=img.3..0l10.21237.21919.0.22111.6.6.0.0.0.0.106.415.5j1.6.0....0...1c.1.64.img..0.6.413.nq1UOkMHZes#imgdii=JeQCTphnTgbwyM%3A%3BJeQCTphnTgbwyM%3A%3BPvHUKUdhrZ8BJM%3A&imgrc=JeQCTphnTgbwyM%3A

      Usuń
    6. Tutaj są piękne wykonania, np. to z tymi różami z przejściami...
      https://www.facebook.com/kulttattoofestpoland

      Usuń
    7. https://www.facebook.com/costamnaludziach/photos_stream ja tu chciałam. Teraz już sama nie wiem :D

      Usuń
    8. Ja robiłam u dziewczyny, która robiła mega tanio i to w czasie jej początków :) dałam za 5 małych ptaszków 80 zł i jestem mega zadowolona. Jeżeli robi dobrze i masz sporo opinii to bym się nie wahała. Sprawdź tylko czy wpisuje się w taki styl, bo czasami ktoś jest niezły w oldschoolu, a w innych stylach się nie sprawdza. Mi się marzą żebra, już w sumie prawie miałam termin na sierpień, ale jakoś zrezygnowałam ze względu na oszczędności :P chciałam robić piórko, ale kusi mnie coś większego.. I nie martw się, mam to samo z rodzicami :D

      Usuń
    9. Niby zwierzęta i ludzie ładnie wychodzą. Pojade tam kiedyś i zobaczę na żywo, bo to już jednak spory wzór, który będę oglądać zawsze. Jaskółkę do pracy czasem zasłaniałam zegarkiem :)

      Usuń
    10. Niektóre są bardzo ładne, ale kilka razi moje oczy. najlepiej to pójść, pooglądać, poczytać opinie na różnych forach, a nie tylko na fb :)

      Usuń
    11. Właśnie dlatego tam się przejade wcześniej i to chyba raz bez zapowiedzi :)

      Usuń
  4. jest piękny!!!! zazdroszczę :D będę czekać na efekty na ciele! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. GENIALNY. MNIE TEZ MARZYŁ SIĘ ZAWSZE TATUAŻ- MOTYL NA KARKU, ALE PUKI CO JESZCZE GO NIE MA;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA tak miałam z jaskółką :)

      Usuń
  6. Projekt jest świetny! I odnoszę wrażenie, że bardzo, ale to bardzo do Ciebie pasuje :) Ja sama mam ochotę zrobić sobie tatuaż, ale chyba nie potrafiłabym się zdecydować ani na wzór, ani na miejsce, więc kończy się u mnie jedynie na chęciach, do podjęcia jakiejkolwiek decyzji jest mi bardzo daleko :D I jeśli już, to raczej byłoby to coś małego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Mój mąż też tak mówi, że tak to niby spokojna dziewczyna, a jak ktoś podpadnie to koniec :D Ostatnio wystartowałam do kolesia na budowie, bo o mało nie rozdeptał Ady. Kulturalnie zapytałam czy nie chce przypadkiem dostać w pysk :D

      Usuń
  7. Przepiękny! Sama kiedyś "chorowałam" na tatuaż, ale jednak nie zrobiłam. Do 30 jeszcze kilka lat, więc zobaczę. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)