czwartek, 30 lipca 2015

To znak :D Wygrałam zniżkę na tatuaż :D

Ale się cieszę, mówię Wam :)
Wygrałam co prawda, drugą nagrodę w konkursie, w którym brałam udział, ale i tak się cieszę :) -30% na tatuaż w Yakuzie :) Prawdopodobnie po tej zniżce wyjdzie mi tyle samo, lub ciut więcej niż tam, gdzie jestem zapisana, ale wiecie...
Widać to znak, że ten tatuaż jest mi pisany :D:D:D:D:D

Bardzo rzadko coś wygrywam, właściwie to nie licząc 100 zł w zdrapkę, to moja druga wygrana :)
A nie mówiłam, że karma wraca ? :)

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1041871749175738.1073741840.157799684249620&type=3

To jest galeria, tego u kogo wygrałam tatuaż.
Patrząc na tego pierwsze tygryseła, jestem spokojna :)

6 komentarzy:

  1. Mi się podoba wykonanie tej korony. Taka ładna i prosta, ale niedźwiedź jest emocjonujący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Gratuluję! Mam nadzieję, że zamieścisz fotkę jak już będziesz "po". Sama mam ochotę zrobić sobie tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Pewnie już nie możesz doczekać się tatuażu? :D Oczywiście niecierpliwie czekam na zdjęcie, kiedy już będzie po wszystkim! Jestem bardzo ciekawa, jak ten projekt będzie prezentował się na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Fajne tatoo robi ten koleś :) ostatnio robiłam sobie dwa małe i przejrzałam ful galerii to mam porównanie :) Po wakacjach będę robić duży i w tym razem w kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie robisz? Tzn w jakim studio?

      Usuń
  5. Gratki :D no to czekam na dziarkę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)