sobota, 4 lipca 2015

Mały postęp. Sylwia Szostak - ćwiczenia w domu na płaski brzuch

Opanowałam trochę swojego lenia, wyznaczyłam sobie cel i szczątkową motywację.
Ruszyłam z martwego punktu.
Przysiady są. Brzuszki są. Hantelki są.

Fajny jest ten zestaw na brzuch:



Na zdjęciu poniżej, moim zdaniem widać już różnicę w udach. Wiem, idzie mi wolno, ale idzie. Ważne, że nie do tyłu :) A i co ciekawe na zdjęciu w różowych spodniach ważę dwa kg mniej. A na tym z dzisiaj (w szarych) dwa kg więcej, ale w cm mniej.








A i ramiona wyglądają już lepiej, nie ja flaki.

W chwilach zwątpienia patrzę na zdjęcia 3 miesiące po porodzie i mówie, o nieee kurde nigdy więcej (teraz synek ma 8 m) :





11 komentarzy:

  1. Eee no, efekt jest, trzeba się cieszyć ;) oby tak dalej :) a zestaw abs może wykorzystam, bo ze mnie leń i brzucha nie robiłabym w ogóle :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znowu zaczynam od poniedziałku. Można powiedzieć, ze słaby czas sobie wybrałam, bo w środę nad morze jedziemy i lody, gofry będą itd. Ale... Kurde... jeszcze nie raz zjem loda czy gofra, a teraz warto się pomęczyć. Poza tym jak mam do wyboru słodycze a owoce (czereśnie) to zdecydowanie wybieram to ostatnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Różnica kolosalna! :D Keep going! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale pięknie Ci to wszystko idzie! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje! Piękne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest świetnie! Efekty są naprawdę bardzo, ale to bardzo widoczne, oby tak dalej :) Zestaw od Sylwii Szostak muszę koniecznie wypróbować, choć przyznam szczerze, że jakoś tak średnio przepadam za robieniem brzucha.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również także mam zamiar zacząć ćwiczyć więcej w domku przez co chce kupić jakiś tani sprzęt. Nie wiem jednak zupełnie co wybrać i czy takie coś się nada http://www.open-youweb.com/lawka-do-brzuszkow-olympics-sport-opinia/ czy lepiej kupić coś lepszego a to sobie odpuścić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym tego nie kupiła ;) Mam w domu stepper, taki z linkami i to był mój najlepszy zakup. Mam też rower, ale jednak bardziej podoba mi się stepper, bo działa na wszystkie mięśnie. Ja mam identyczny jak ten: http://fitbay.pl/1169-stepper-skretny-z-linkami-hs-20s.html

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)