wtorek, 21 lipca 2015

Jaki to człowiek jest głupi ... Uczciwość jest do dupy

Muszę to powiedzieć, możecie się ze mnie śmiać, pozwalam, śmiejcie się z mojej głupoty.
Wchodzę sobie dzisiaj na moje konto bankowe, a tam 500 zł, od mojego szefa, u którego pracowałam jakieś 5 lat temu...
Myślę sobie, no na bank się pomylił. Mówię mężowi. On mówi: No nie dzwoń, co Cie to obchodzi.
Gdyby to był jakiś tam szef, z którym nie mam kontaktu, to może i bym nie zadzwoniła. Tylko, że mieszka 3 domy dalej, widuję jego żonę z dziećmi (mają 3) 3 razy w tygodniu, jesteśmy nadal na cześć, nawet spotkaliśmy się na 2 weselach wspólnych znajomych z czasów mojej pracy...
Zadzwoniłam. Okazało się, że to była pomyłka, to miało być na prąd...:D
Oddałam kasę.
Może by nie zauważyli nawet, gdybym nie była taka głupia :/ Czasem chciałabym być totalnie złym i nieuczciwym człowiekiem, serio. Jestem mimo wszytko, że wiem, że to nie była moja kasa na siebie zła wiecie?!!!!!!!!!



Jakby co konkurs na tatuaż za free trwa :) Dziękuje wszystkim, którzy lajkneli ;) I nadal proszę o lajki, mimo, że nie o nie chodzi ;) Może Bóg by mi wynagrodził w tatuażu? Będziemy kwita :P

 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=968486906536273&set=p.968486906536273&type=1&theater

27 komentarzy:

  1. Mówiąc szczerze, w dzisiejszych czasach uczciwość nie popłaca... A dziękuję chociaż usłyszałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chociaż tyle ;) Jednak nadal mnie to nie pociesza :( Czemu to nie kto inny się pomylił np. pan Play :/

      Usuń
  2. częste sytuacje...chamstwo się szerzy niestety, więc uczciwość dziś to dość niepraktyczna cecha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli chcesz mi dać do zrozumienia, że źle zrobiłam? :P Wiem :(

      Usuń
  3. Ja niestety zrobiłabym tak samo :/ sumienie by mnie zjadło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie :/ zazdroszczę ludzi, którzy nie mają takich problemów

      Usuń
  4. Zrobiłabym to samo, ale wiesz, zawsze możesz podchodzić do tego tak, że jesteś nie tylko uczciwa, ale zrobiłaś coś dobregi, a DOBRO WRACA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłabym dokładnie to samo, moje sumienie nie pozwoliło by mi inaczej postąpić

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uważam, że dobrze zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uczciwość.. niewiele osób wie co to znaczy.. Ale dobrze zrobiłaś, ja na twoim miejscu zrobiłabym tak samo, inaczej spać bym nie mogła! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego uczciwość ma być głupia? 500 zł to nie majątek, a pewnie po jakimś czasie by się skapnęli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie i wtedy bym umarła ze wstydu ;)

      Usuń
  9. Zrobiłabym chyba tak samo... to wcale nie głupota, a zobaczysz, że to Ci się odwdzięczy :) A lajknęłam już wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale dlaczego jesteś na siebie zła? Bo postąpiłaś uczciwie? Czy szef był zły czy niezadowolony, że mu oddałaś te pieniądze? Czasami nie rozumiem ludzi...
    Inna kwestia jest taka, że prędzej czy później wyszłoby na jaw, że przelew został zrobiony niepoprawnie - dostawca prądu by się o swoje pieniądze upomniał. Wystarczy wtedy wejść w przelewy wychodzące i wszystko jest czarno na białym... Jak byś się czuła, gdyby wtedy się do Ciebie odezwał, że przelał przypadkiem pieniądze na niewłaściwe konto? Myślę, że niefajnie...

    Więc dobrze, że zrobiłaś tak jak zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też sobie tak właśnie pomyślałam :) niestety mam przy sobie osoby, które zawsze utwierdzają mnie w przekonaniu, że wszystko robie już (nie lubię zwlekać) i właściwie to wszystko robię źle. A szef pewnie już nigdy nie będzie moim szefem, ale świadomość tego, że np nie oddałam tej kasy, nawet gdyby nie wiedział chyba by mnie wykończyła :)

      Usuń
  11. Nie jest do dupy, jest ważna. Każdy może być nieuczciwy, bo to łatwe i nie wymaga wysiłku, ale bycie szlachetnym i dobrym wymaga wysiłku i jest cechą największych i najpiękniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda to Ty, czy ktoś Ci się włamał na konto? :p

      Usuń
    2. Że niby co???? To,że mam brudne myśli na myśli nie znaczy, że nie jestem damą :P

      Usuń
    3. No niech Ci będzie :D

      Usuń
  12. A ja postąpiłabym dokładnie tak samo jak Ty. Z natury jestem uczciwą osobą i właściwie nie potrafię przypomnieć sobie sytuacji, w której uczciwość wyszłaby mi bokiem, choć niewykluczone, że kiedyś coś podobnego mogło mi się przytrafić - szybko wyrzucam nieprzyjemne rzeczy z pamięci ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, że by zauważyli :p Dostaliby wezwanie do zapłaty, a z racji, że płacili, to sprawdziliby historię konta, żeby zobaczyć, co jest nie tak :p Ewentualnie mogliby nie wiedzieć czyj to numer :p Ja w gimnazjum jak nauczycielka się pomyliła i wystawiła mi z klasówki 4+ zamiast 3+, to też jej to powiedziałam xd Ale z racji, że byłam uczciwa, to zostawiła tą ocenę :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez uważam, że końcu by się kapnęli.
    Ja za to ostatnio jak sprzątałam u siebie na ogródku zauważyłam stertę śmieci przy płocie, nie moją. Jakiś debil mi swoje śmiecie wywalił. Sprzątam to a w tej stercie 50 zł. :D Hahaha

    OdpowiedzUsuń
  15. Uczciwość jest ważna, jakbyś Ty źle przelała to też byś chciała je odzyskać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że ja nie miałabym tyle szczęścia, że ktoś sam by oddał :P

      Usuń
  16. Dobrze zrobiłaś, prędzej czy później by wyszło, a teraz przynajmniej masz czyste sumienie, a szef nie zapłacił tysiaka za prąd.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze zrobiłaś prędzej czy później i tak by sprawdzili na co poszły pieniądze i na jakie konto jakby dostali upomnienie za prąd. Ja również należę do tych osób które są uczciwe i to czasami za bardzo przez co właśnie niekiedy się to negatywnie odbija na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze zrobiłaś :) Zrobiłabym tak samo a dobro wraca i warto o tym pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)