poniedziałek, 20 lipca 2015

Historia pomiarów od lutego. Konkurs tattoo

Jesteśmy już w domu z synkiem.
Możemy zapomnieć o tych dniach, pod względem diety? :)
Maszyna ze słodyczami była moim najlepszym przyjacielem w nocy...

Ale jest spoko. Tylko 1 kg w górę.
Przypomniałam sobie, że w kwietniu robiłam pomiary na vitalii. Dzisiaj z ciekawości zrobiłam ponownie.

Jak widzicie powoli, ale do przodu.
Pobyt w szpitalu mnie rozleniwił...nie chce mi się zrobić nawet pół przysiadu.
A jutro robię obrzydliwie słodkie browni :P
Czy ja kiedyś zgubię tą 7 z przodu? :D

Wiecie co :P Potrzebuję trochę oszustwa. Jest taki konkurs, który chciałabym wygrać. On nie jest co prawda na polubienia, ale one wyciągną mój komentarz w górę :P

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=968486906536273&set=p.968486906536273&type=1&theater

Polubicie to ? :)
Jakoś dziwinie się to wyświetla, ale to konkurs od yakuzy warszawa

11 komentarzy:

  1. Polubione :) Swoją drogą, świetny rysunek! Jak sprawdzi się jako tatuaż, nie mam pojęcia, ale jest cudowny! A co do wymiarów - najważniejsze to pomalutku i do przodu, wtedy nagle nie zaskoczy Cię efekt jojo :) Wydaje mi się zatem, że lepiej jest tak, pomału i na spokojnie, niż później bardzo się rozczarować.
    Dobrze, że już wróciliście do domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* też mi się bardzo podoba, ale wiem, że jak nie wygram to chyba wezmę kredyt ☺ tylko szkoda go zasłaniać. Pocieszam się tym, że może dlatego nie tyję tak szybko jak zaszaleję ;)

      Usuń
  2. ja również polubione :) rysunek piękny, uwielbiam takie kompozycje. Trzymam kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odchudzałaś się z Vitalią kiedyś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale bardzo dawno temu. Teraz korzystam tylko z tabelek :)

      Usuń
    2. Ja dopiero z nimi zaczynam i jestem póki co pozytywnie zaskoczona :)

      Usuń
  4. Przepraszam za SPAM, ale zaczynam prowadzić bloga. Jeśli ktoś chciałby schudnąć i szuka inspiracji i motywacji jak ja to zapraszam :)
    http://bycidealna1946.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Polubione :) mam nadzieję, że wygrasz, bo motyw jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)