niedziela, 21 czerwca 2015

Jestę zielarzę

Dzisiaj po wizycie u mojej bratowej, która generalnie jest uczulona na wszystko, robi mleko z płatków owsianych, pije zakwas buraczany zamiast słodyczy (też jest na nie uczulona) i wiele innych różnych dziwnych rzeczy, wróciłam z takim pakunkiem






 Zna się dziewczyna na tym serio. Od ok 6 miesięcy miałam na opuszku palca brzydką ranę. Nie mam pojęcia co to jest. Lekarz przepisał mi sto różnych maści, które nie pomagały. Skóra w tym miejscu jest sucha jak wiór i cienka jak papier. Ona to zobaczyła i mówi: masz tu liść garenium (czy jakoś tak), zawiń w gazę, zostaw na noc i zejdzie. I zeszło ...


Liść ten hodowany w domu, podobno działa tak, że jeśli domownicy chorują na gardło, przestają na nie chorować. Inaczej nazywa się on anginka. Czary nie?! Ale jak spróbowałam mleka owsianego, powiedziałam, żeby nigdy więcej mi tego nie dawała :/

Odebrałam już swój telefon, nie wiem czy o tym wspominałam ? :) Teraz mogę znowu robić zdjęcia, jak chiński turysta :)



12 komentarzy:

  1. Jaki masz model telefonu? Ja co prawda wymieniam dopiero w przyszłym roku ale już się rozglądam. :)
    Anginkę mam w domu. Bardzo lubię tę roślinę. Przyjemnie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samsung galaxy s4 jest bardzo fajny . Mąż teraz wymienił na z3 i się grzeje i nie jest za fajna, nawet zdjęcia mimo, że aparat 20 mpx samsung robi porównywalne

      Usuń
    2. Podoba mi się Nokia N8 ale nie wiem czy jeszcze są dostępne. :)

      Usuń
    3. Jak ja pracowałam w T-m, to już ich nie było :( Teraz Nokia już wyszła z rynku niestety, a tego nowego Microsofta robi Motorola.

      Usuń
  2. Lubię zioła i serio mnie to kręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jest tam jakaś mieszanka na pozbycie się pięciu po ciążowych kg? :P

      Usuń
    2. Mnie też :p będę szukać :)

      Usuń
  3. Zioła są bezcenne!
    Jak będę w końcu mogła to sobie parę zasadzę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziołolecznictwo jest świetną metodą alternatywną. Polecam zainteresować się ziołolecznictwem u ojców bonifratów. Wielu osobom to pomaga ;). Współczuje alergii, bo rozumiem, że ty też masz z nią problemy. Sama jestem uczulona na pyłki, ale jedzeniowo na razie jest u mnie nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście chyba zielarki obrabowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zioła potrafią zdziałać cuda. Trzeba wypróbować! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. oo, nigdy chyba oprócz herbatki z bratka i pokrzywy nie próbowałam zielarza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)