niedziela, 3 maja 2015

Taka sytuacja

Dzisiaj szybko chcę się podzielić małym przemyśleniem. Jakiś czas temu będąc na spacerze widziałam starszego pana opartego o siatkę. Nie wyglądał na pijanego, wiec zapytałam się czy wszystko z nim dobrze. Powiedział,  że trochę źle się czuje, ale ma już blisko do domu. Zaproponowała,  że go podprowadzę. Mieszkał tylko ulicę dalej. Wczoraj patrzę a na fb podziękowania. Wiedziałam, że to o mnie chodzi po opisie wózka. Odpisałam tylko, że spoko i pozdrów tatę i wiecie co? Żałuje teraz. Oczywiście lajki się sypią, ale gdybym zrobiła to dla nich to oznaczyłabym się na fb z opisem sytuacji jak to robią niektórzy. Zawsze śmieszą mnie te statusy typu jestem w kinie, z moim misiaczkiem w, sram; )  Ale jakiś czas temu jak widziałam pod sklepem jak facet leje psa i zapytałam czy ktoś nie kojarzy to nikt nie zareagował. A naprawdę zależało mi, żeby go znaleźć. Pytałam nawet w tym sklepie i zostawiłam nr telefonu, że nawet mogę go odkupić. Wtedy gdy to widziałam jakaś kobieta dzwoniła na policję, ja stałam z nią, ale koleś uciekł.
 Wiem człowiek to człowiek, nie ma co porównywać, ale co komu zależało polubić tamten post? A może wtedy zobaczyłaby go osoba, która zna tamtego faceta. Widać ludzie lubią tylko to co ma większą popularność.
Córka tamtego Pana odezwała się, więc ja skasowałam swój udział. Prosiła tylko o anonimowość dla niej i jej taty bo nie chcą,  żeby ktoś wiedział, że tata jest chory. Ja akurat to rozumiem. Mój tata też bierze silne leki i nawet nie chce, żeby dalszą rodzina o tym wiedziała.

13 komentarzy:

  1. ładnie z twojej strony że zainteresowałaś się tym panem

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje zachowanie jest wspaniałe, a jednak... budzi podziw i dla wielu ludzi jest zaskakujące. Szkoda, to powinno być normalne, powszechne. Martwi mnie, że o wiele ludzi postanawia być chamskimi i czynić zło, tylko dlatego, że im się to opłaca. Jak widać nagroda za zachowanie kształtuje nasze zachowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze zrobiłaś Kochana, niestety coraz mniej ludzi, którzy umieją zareagować...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra dusza z Ciebie:) Ja zaczynam pomału nie lubić FB, wkurzają mnie podobne rzeczy jak i Ciebie....

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie każdy umiałby pomoc w takiej sytuacji czy po prostu sie tym zainteresować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś takim "dobrym duszkiem" fajnie, że o tym piszesz, ponieważ takie historie dodają "odwagi" aby w podobnych sytuacjach postąpić tak jak Ty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale się zachowałaś :). SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że zareagowałaś, nie każdego stać na takie zachowanie.
    Złość mnie zalewa, kiedy czytam o zwierzętach bitych przez właścicieli. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super się zachowałaś :)

    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś świetna i cudnie się zachowałaś! Ja kiedyś na mrozie wracałam do domu z rorat i między samochodami na parkingu leżał facet, bałam się do niego podejść, było czuć alkohol, ale się bałam, że zamarznie w nocy czy coś takiego i mimo zaczepienia kilku osób słyszałam tylko "zostaw pijaka dziecko" albo coś w tym stylu w końcu z koleżanką zadzwoniłyśmy po straż miejską, bo nie wiedziałyśmy co robić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz w takim wypadku też bym się zawahała, ale tu był typowy dziadek, ładnie ubrany nic nie śmierdziało od niego :)

      Usuń
  11. Ech... niestety mam wrażenie, ze obecnie ludzie na facebooku chwalą się tym co ładnie wygląda lub czymś czym mogą zaimponować innym. Mało chodliwe tematy pomijają. Fajnie, że na świecie są jeszcze tak pomocni ludzie jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się skasowałam pod tym postem :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)