wtorek, 5 maja 2015

Lubicie robić zdjęcia? Szybkie pytanie

Ja uwielbiam. Wiecie, nie mam dostępu do instagramu, więc powrzucam tu. Teraz chodzę z aparatem. Jest dobry, ale spory bo to stara konica minolta. Coś za coś :) Bardzo lubię też zmieniać ich kolorystykę.








Ostatnio bardzo dużo chodzę. Boczki mam mniejsze. Brzuch tak bardzo nie wystaje. Jednak nie ćwiczę. Robię tylko 50 brzuszków i 50 przysiadów. Zrobiłam sobie urlop totalny. Bardzo dobrze, że ten telefon mi spadł, bo był jak smycz. Budziłam się rano - fb, instagram. Wszędzie go ze sobą nosiłam i sprawdzałam co tam się dzieje. A teraz luz. Chodzę, oglądam wiosnę, nie patrzę się na chude laski, które zawsze wyglądają pięknie. Fb sprawdzam wieczorami :) Do listopada chcę wykorzystać czas maksymalnie, bo później pewnie wrócę do pracy i tam będę miała nowoczesnej technologi po kokardę :/



Chciałam jeszcze się pochwalić, że już prawie nauczyłam się jeździć na rolkach. Wiecie, że ja nie z tych od razu wszystko umiejących. :P U mnie zawsze największym przeciwnikiem jest strach.


16 komentarzy:

  1. Na tym ostatnim zdjęciu wyglądasz jakbyś miała 18 lat :D Jak marzy Ci się taki blond to nie widzę przeszkód żeby sobie włosy rozjaśnić. To tylko włosy - jak nie wyjdzie to można je przecież zafarbować albo obciąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nooo, na tym ostatnim zdjęciu to wyglądasz jak nastolatka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia (z kotem moje ulubione) :) Dobrze Ci w takich włosach! ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. kot i szczur najlepsii! Jak ja kocham zwierzęta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie robię telefonem, jednak choruję na jakąś dobrą cyfrówkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że robienie zdjęć to też taka odskocznia od codzienności. W dzisiejszych czasach ciągle fb i instagram nas bombarduje nowościami z życia innych. Zamiast skupić się na sobie sprawdzamy fb. Ja na szczęście nie korzystam z niego przez telefon, więc nie rozpoczynam od tego dnia. Niestety zdarza mi się kilkakrotnie logować w ciągu dnia i chcę nad tym popracować. Świetnie wyglądasz w tych włosach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu mam nowy aparat ale kompletnie mi on nie odpowiada. Coolpix s3600. Trzeba się z nim dotrzeć, nauczyć się nim zdjęcia robić. Nie ma tak że "pstryk" i robi ci zdjęcie. Tylko najpierw się on sam ustawia do danego zdjęcia i kiedy jest oki, kwadracik świeci na zielono czy żółto to się cyka. Jak kwadracik jest na czerwono to za nic zdjęcia nie da się zrobić. Co mnie wkurza bo wiem że zdjęcie powinno wyjść dobre.

    Może zdecyduj się na średni blond na początek. Ja eksperymentowałam z blondem i mi on nie wyszedł na dobre. Teraz mam ciemny-średni blond i jest oki. Ale za tydzień planuje sombre. :P I fryzurę jak od wystrzału petardy. A w planach wcześniej chciałam sobie zgolić część boku głowy :P Mam jakieś gorsze dni i chce jakoś odreagować. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha ale laska na tym ostatnim :D farbuj śmiało :D ja też lubię wszystko obfotografować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też wszystko co mogę to obfotografuję :P Kotek na pierwszym zdjęciu śliczny. A co do koloru włosów to w blondzie też dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekła mnie ta malutka stópka ♥ :D
    Też lubię fotografować! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ laska na tym ostatnim zdjęciu! Farbuj śmiało! :)
    A za robieniem zdjęć średnio przepadam, z prostego powodu - nie zadowala mnie jakość tych wykonywanych telefonem, a zwyczajnego aparatu nie posiadam, odkąd mój stary prawdopodobnie ktoś sobie przywłaszczył na imprezie osiemnastkowej, co było już dawno, dawno temu. Tak czy siak, od czasu do czasu uda mi się zrobić w miarę dobre zdjęcie telefonem, wtedy jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorek ci pasuję, przynajmniej moim zdaniem, więc warto spróbować :D Jeżeli chcesz poczuć się młodziutko, to czemu nie? :)
    O, a ja dalej boję się zaczynać swoją przygodę z rolkami, właśnie przez strach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co strach jest najgorszy. Ja jak wyszłam na ulice to bałam się puścić siatki. Więc wiem jak to jest. Nadal jak jadę to z myślą wdech wydech tylko spokojnie :D

      Usuń
  13. Uwielbiam robić zdjęcia. Niestety telefon to najmocniejsze urządzenie do zdjęć w tej chwili :(. Dodam jeszcze, że super ci w blondzie i ja bym próbowała ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)