piątek, 20 marca 2015

Trener personalny - dziecko

Ostatnio oglądałam powtórki programu o Bosackiej na diecie.
Tam, trener na podwórku kazał jej skakać, toczyć oponę itp. Moja córka przez dwa ostatnie dni, zrobiła mi taki trening, że dzisiaj mam zakwasy jak po siłowni. Młody spał w wózku a my:
- skakałyśmy na skakance
- grałyśmy w klasy
- ganiałyśmy się dookoła domu
- bawiłyśmy się, w kto dalej doskoczy itp
Środa i czwartek, ok 3 godziny zabawy na świeżym powietrzu. Dzisiaj obudziłam się z takim bólem tyłka i ud, że ledwo zeszłam ze schodów... Tylko, że nie było odpoczynku, bo musiałam przejść w szybkim tempie ok 4 km do banku. Musiałam się śpieszyć bo młody został z babcią i bałam się, że nie uśnie.
Do tego moja mała kluska waży już 8,5 kg.
Sam fakt, że muszę zejść z nim w foteliku do kuchni na dół, lub znieść go w gondoli, kiedy idziemy na spacer, też chyba robi swoje, bo bolą mnie ręce. Z gondolą waży chyba z 12 kg. Nie jestem fanką podnoszenia ciężarów, więc dla mnie to dużo :P
Widzicie sami, że nie potrzebna żadna siłownia.
Dzisiaj jeszcze dołożyłam sobie kilka przysiadów. Widziałam na instagramie taki fajny filmik, ale oczywiście już nie mogę znaleźć. Był przysiad klasyczny, przysiad sumo, wykop w bok, i wykrok. Fajne polecam :) Podoba mi się mój tyłek, chyba jako jedyna część ciała. Jest trochę spory i obrośnięty cellulitem, ale jest ładny :P
Jeśli macie instagram, polecam ten profil: home exercise Dużo fajnych ćwiczeń, bez wychodzenia z domu.




13 komentarzy:

  1. Sama jak z chrześniakiem się bawię to odczuwam potem lekkie zakwasy na rękach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Phi, ja tam chodzę na wiejską siłownię na świeżym powietrzu i nie widzę rezultatów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo po 3 razach powinnam mieć już jakiś kaloryfer, co nie? :P

      Usuń
    2. Paula, ta strona na instagramie jest super, dzięki <3

      Usuń
    3. Myślę, że 5 razy i jesteś zrobiona na lato :D a strona fakt super. Tam taka blondi z dzieckiem wymiata!

      Usuń
    4. Masz konto na instagramie i nic nie wiem????

      Usuń
    5. Nie mam tam konta, żartujesz? Jestem tajemnicza i dzika :P

      Usuń
  3. Wierzę, że dziecko to najlepsza siłownia :D i nigdy nie odpuszcza !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne że dziecko trenuje mame ;) oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że razem "ćwiczycie" :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze że blog ciekawy ale chyba na nim nie zarabiasz. A możesz zarobić całkiem nieźle promując produkty związane ze zdrowiem , szkoda żeby ruch na twojej stronie się marnował, jak możesz dorobić sobie niezłą pensję, wpisz sobie w google - spieniężanie stron o zdrowiu i urodzie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)