środa, 14 stycznia 2015

Samsung Gear Fit

Tak sobie pomyślałam, że może komuś przyda się taka recenzja tego zegarka.
Jakiś czas temu "dostałam" go w promocji Orange z Samsungiem S4 za 1 zł. Na początku oddałam go mężowi bo szczerze mówiąc przy takiej pogodzie, mając dwoje dzieci z czego jedno to mała pijawka i większość dnia leży przy cycu, jego funkcje nie specjalnie mi się przydają. Liczbę kroków mogę policzyć na palcach a kalorie raczej zawsze są na plus ;)

No, ale pomyślałam, że skoro już to mam to wypadałoby chociaż zobaczyć czy to fajne ;)

Zacznę może od wyglądu...trochę taki grubawy i odstaje. Wiem, że są paski wymienne, ale na litość boską za 100 zł?




Ale co kto lubi, na pewno ma swoich fanów.

Może powiem Wam co jest w nim super.

1) Każda kobieta (prawda, że każda? :) ma problemy ze znalezieniem telefonu w torebce. Ja mam problem bo rzucę go np w kuchni i zapomnę, a później denerwuję się, że gdzie to cholerstwo jest...zwłaszcza lubi ginąć jak wychodzę na spacer. Dzieci ubrane, jedno płacze, drugie się poci a ja szukam telefonu. Taadaaammm zegarek dzwoni do telefonu :) I życie jest łatwiejsze.

2)  Kiedy jestem na spacerze i ktoś do mnie dzwoni nie muszę zdejmować rękawiczek i szukać telefonu w wózkowej torbie, żeby na końcu okazało się, że dzwoni do mnie Pani z banku z ofertą przygotowaną specjalnie dla mnie...wiem, że nie ma co nawet się schylać. To samo z sms'ami. Mogę odebrać na zegarku.

3) Kontroler mediów. Często na spacerze słucham muzyki i też fajnie, że nie muszę wyciągać telefonu.

4) Podobno jest taka opcja, że jak ktoś będzie mnie napadał i stuknę 3 razy w wyświetlacz, wyśle do wybranych wcześniej osób wiadomość alarmową. Ta opcja przyda się Brydzi :P
 
Pozostałe opcje.

1) Ćwiczenia.
Bieganie, chodzenie, kolarstwo, piesze wycieczki.
Można ustawić sobie cel w postaci dystansu, czasu lub kalorii, które chcemy spalić. Zegarek pokazuje też puls. Podobno można ustawić sobie powiadomienie, że puls jest za wysoki. Jeszcze do tego nie doszłam.








2) Krokomierz.
W zasadzie każdy wie do czego służy. Tylko, że w tym wypadku jest trochę nie dokładny, bo można nabić sobie kroki machaniem ręką ;)

3) Czasomierz i stoper. Pewnie przydaje się to normalnym ludziom do innych rzeczy, mi do gotowania jajek na miękko.

4) Sen.
Ta opcja nie wiem po co jest...może jest do tego jakiś program? Bo tak to pokazuje ile spałam i ile czasu z mojego snu się nie ruszałam.

W aplikacji do telefonu te informacje się zapisują. Tam już można sobie zapisywać co się zjadło, policzyć klaorie (jest tam baza produktów baaaardzo duża), można śledzić swoje postępy a nawet sprawdzić poziom wilgotności w pomieszczeniu i czy jest nam komfortowo ;)
W opcji ćwiczenia jest opcja jak w endomondo czyli śledzenie trasy. O tym się nie rozpiszę, bo trzeba by było biegać :P

Wiecie czego mi brakuje?
Np prostego paska postępu, że ważę teraz xx kg dążę do yy kg a jakiś znacznik motyka zaznacza mi gdzie jestem :)

Tak to fajna zabawka. Na pewno przydatna jeśli ktoś szuka motywacji :) Jednak ja cieszę się, że dostałam tą zabawkę w prezencie do telefonu :P




9 komentarzy:

  1. Nie takie to głupie:) Ja jestem gadżeciara, więc pewnie by mi sie podobał.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zegarek, wszystko w jednym na nadgarstku! Jak ktoś się spyt co chcę na urodziny to już wiem co powiem :)


    pozdrawiam

    fitfunmamarun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faaaaajne to! Mogliby zrobic i do mojego htc ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opcja snu jest do monitorowania tego czy się wysypiasz, czy się przebudzasz i jak faktycznie śpisz. Działa z Samsung Galaxy S5 na przykład. I chyba tylko ta funkcja mogła by być ciekawa z tego wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe urządzenie. :D ta technologia zawraca nam w głowach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to jakaś czarna magia takie gadżety :-)
    W Twoich okolicach działki oglądaliśmy, a jakże, ale w końcu wylądowaliśmy za Grodziskiem Mazowieckim :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajny gadżet! :) zakochałam się w nim od pierwszego zobaczenia go na Twoim nadgarstku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę jej, ale dla mnie jest to cena zaporowa niestety...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)