poniedziałek, 6 października 2014

Rower stacjonarny w ciąży

U nas już 38 tydzień ciąży. Dzisiaj na wadze + 14 kg. Myślę, że dużo czasu mi już nie zostało bo ostatnio nie mogę spać w nocy (takie przygotowanie przed nieprzespanymi nocami), mam mniejszy apetyt przez okropną, palącą zgagę i non stop coś sprzątam, układam itp ;) Dzisiaj jeszcze zaatakowałam Lidl bo zauroczyła mnie misiowa bluza z uszkami :)

Odzyskałam też swój rowerek stacjonarny i sobie trochę powoli na nim kręcę. Nie ma żadnych przeciwwskazań a w końcu ruch to zdrowie. Prawie codziennie chodzę na długi spacer z córką, nie zalegam w łóżku tylko się ciągle gdzieś kręcę i rower. Może to pomoże mi jak najszybciej przejść przez poród. Generalnie myślę, że mam dobrą kondycję porównując tą ciąże do poprzedniej.
I nadal wierzę, że wrócę szybko do formy szybko i stare spodnie wrócą szybko do szafy :)


2 komentarze:

  1. Twój brzuszek wygląda cudownie. ;)
    Wierzę, że Ci się uda bez problemu wrócić do swojej figury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Jesteś mega przykładem dla wszystkim mam! Oby było więcej tak aktywnych kobietek. Pozdrawiam serdecznie :) monikaturemka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)