niedziela, 26 października 2014

cesarka czy sn?

Moze jest tu jakas kobitka, ktora ma porownanie czy lepiej wspomina cc czy sn? Ja juz od piatku jestem w szpitalu i jutro ordynator ma podjac decyzje co do rozwiazania sytuacji. Podobno moje zdanie wezmie pod uwage bo moj "maluch" na usg wazy 4300 a wiem, ze moze byc wiekszy. Tak bylo z corka :) i teraz nie wiem co robic... Z jednej strony poszlabym na latwizne bo wiadomo cc noe boli, skurczy nie ma, nie ma obawy o "dół", ale wiem, ze trudno jest do siebie po niej dojsc. A sn boli jak cholera, ale ostatnio juz po 3 godz chodzilam. Dziecko podobno zdrowsze... Moze jak dalam rade urodzic 4200 to te 4500 (oby tylko tyle) tez wyjdzie. Ale boje sie, ze moze jak nie bede dawac rady to maly sie przydusi :( Macie jakies doswiadczenie? Sorki za bledy, ale pusze z kom

9 komentarzy:

  1. Pierwszy syn urodził się przez cc, przy drugim robiłam wszystko żeby urodzić naturalnie- też rodziłam duże dzieci i nie zamieniłabym porodu naturalnego na cesarkę za żadne skarby. Niemniej pamiętajmy, że każda z nas jest inna, każdy poród inny więc zaufaj lekarzom a ja trzymam kciuki. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koelzanki teraz rodziły w kilka godzin jedna 4200 a druga 4500 :) trzymaj sie, jestes zdrowa, silna! dasz radę. po cc ciezej wrocic do siebie, nie mozna sie wysilać itp. to tez OPERACJA! a nie jakis tam zabieg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. ja rodziłam tylko raz. naturalnie. 3820 :)

      Usuń
    2. Ja miałam cc i błyskawicznie wróciłam do siebie i do formy, bardziej bolało zakładanie cewnika niż ten lekki dyskomfort po cc :)

      Usuń
    3. Cewnik (jesli myslimy o tym samym cewniku na rozwarcie) nie byl dla mnie taki zly. Nadal z nim chodze ;)

      Usuń
  3. JA nie rodziłam, ale niedługo przede mną te wyzwanie :) Słyszałam że po sn łatwiej dojść do siebie. CC to poważna operacja, muszą podnieść narządy żeby wyjąć dzidzie z brzucha, później to z powrotem ułożyć i zaszyć ... Tak mówiła nasza położna,..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciężką masz decyzje i nikt ci nie poda jednej dobrej recepty.
    Z jednej strony CC to operacja a nie zabieg i trzeba pamiętać że zawsze może coś pójść nie tak. Organizm też potrzebuje więcej czasu aby dojść do siebie.
    Naturalny poród jest lepszy dla dziecka, szybciej dochodzisz do siebie...
    ale przy dużej wadze dziecka też jest ryzyko że opadając z sił dziecko może być niedotlenione oraz niewspółmierności ....
    więc to też zależy od twojego ciała.
    Myślę że nikt ci lepiej nie poradzi niż twój lekarz.
    Ale ja mimo iż jestem zwolenniczką naturalnego rozwiązania, wiedząc że dzidzia będzie miała ponad 4 kg rozważyłabym cc ;)
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego rozwiązania

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podjęłabym się napisania Ci rady ;) Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki za rozwiązanie. Tylko się nie denerwuj, podejmą dobrą decyzję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)