poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Ile zdrowo przytyć w ciąży + ćwiczenia dla kobiet w ciąży

Powiem Wam, że gdybym teraz w te upały miała być np. 18 kg cięższa (jak w pierwszej ciąży) to chyba bym umarła. Teraz płynę i jak mogę wychodzę z domu w godzinach 8-10 lub po 19. Wiadomo moja córka ma na ten temat swoje zdanie, ale wtedy siedzimy w basenie :P

Jeśli ktoś chciałby sobie sprawdzić ile w granicach rozsądku przytyć w ciąży to jest fajny link: Kalkulator wagi

Kiedy szukałam informacji na temat tycia w ciąży, często trafia się, że dziewczyny na forach piszą "jedz ile chcesz zaczniesz karmić to zrzucisz". Niestety ja się z tym nie zgadzam. Jeśli ktoś jest szczęściarzem to ok - oby tak było.
W moim przypadku tak nie było. Karmiłam piersią i niestety nie chudłam. Moja córka nie miała kolek, więc jak zobaczyłam, że większość produktów jej nie szkodzi to zaczynałam sobie pozwalać.
Zresztą... gdybym teraz jadła lody, chipsy i inne rzeczy (w ilościach jakie bym chciała oczywiście) to jeśli by się okazało, że po porodzie mam je nagle rzucić to byłabym tak wściekła, że szok + nieprzespane noce, stres = ogromna depresja.

Na YouTube znalazłam odpowiednik ćwiczeń, które proponowała położna w szkole rodzenia.

Ćwiczenia



3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ot cała prawda.
    nie jedz za dwóch (jak to kiedyś wierzono) lecz zdrowo dla dwojga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się zastanawiam nad pójściem do dietetyka, kiedy będę w przyszłości w ciąży. Myślę, że on ustali mi zbilansowaną dietę jak jeść dla dwóch, a nie za dwóch. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)