środa, 27 listopada 2013

W 19 dni schudłam 3.5 kg

Na moim przykładzie na pytanie ile można schudnąć w 19 dni, odpowiadam 3.5 kg ;) Myślę, że to rozsądny wynik.
W sukience czułam się w sam raz.







Zdrowe jedzenie weszło mi w nawyk, ale niestety jedzenie słodyczy (chodź i tak już w mniejszych ilościach) nadal nie chce wyjść :P Nic to...każdy ma jakieś nałogi ;)
Do pracy często robię sobie makaron razowy ze szpinakiem i serem feta - pycha
Lub kulki mozzarelli z czarnymi oliwkami i pomidorami i bazylią.









A na koniec coś dla udowodnienia, że squaty to samo dobro (porównanie macie w gifie z boku strony).






Trzymajcie się :*

12 komentarzy:

  1. chyba mnie przekonałaś do przysiadów,masz boski tyłek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boski tyłek ! :D widzę, że świetna dieta, u mnie niestety za mało warzyw :( jakoś nie umiem się przemóc. ja jestem bez słodyczy już 2 tyg, do końca wyzwania jeszcze 2 tyg, ale mam nadzieję, ze uda mi się ograniczyć słodycze po zakończeniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wiszącą skórę na brzuchu, czy mi się wydaje?
    Pośladki boskie! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyłeczek masz śliczny! ;) Też nad pośladkami pracuję. :)
    W sukience wyglądałaś rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaaaaaaaaale motywacja;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyłeczek <3 Bosko kochanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. też pracuję nad moim ciałem ;] mozzarelka wygląda super, chyba jutro znajdzie się na moim talerzu ;]trzymam za Ciebie kciuki;]

    OdpowiedzUsuń
  8. zamiast słodyczy polecam suszone owoce, np. daktyle:) są baaaaaardzo słodkie i naprawdę smakują rewelacyjnie,a wiadomo - to nie batonik i raczej nic niezdrowego w nich nie ma:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)