czwartek, 14 listopada 2013

Skuteczny spsosób na na pryszcze

Chciałabym się z Wami podzielić jedynym jak do tej pory lekiem, który załagodził moje problemy ze skórą twarzy.
Generalnie problemy skórne to moja zmora. Boki twarzy, szyja, plecy - wszystko w ostatnim czasie zaatakowały pryszcze... Szczerze nie miałam takich problemów nawet jako nastolatka :/

Próbowałam wszelkich toników, maści i maseczek - nic. W końcu poszłam do dermatologa, który przepisał mi antybiotyk w żelu Epiduo,żel Klindacin i maść Beznacne. Ten zestaw mi pomaga. Co prawda nadal zostały podskórne kulki, ale nie są już tak zaczerwienione. Wydaje mi się, że to nie jest jednak trądzik... Wypadało by zrobić badania, może to alergia. Czy ktoś z Was miał problemy z czymś podobnym do trądziku i jest w stanie polecić jakiś lek/badania/coś skutecznego?

Staram się też eliminować słodycze bo miałam podejrzenia, że to wina za dużej ilości cukru.

Ostatnio moje menu jest bardzo podobne, może lekko ubogie, ale chwilowo tak będzie:

ś: kanapka z czymś co jest pod ręką
2 ś: jabłko, kilka chlebków wasa
o: sałatka (np dzisiaj mix sałat, cykoria, papryka, pomidory, ser pleśniowy i feta)
k: kanapka + dużo warzyw







9 komentarzy:

  1. Ja nie mam problemów z cerą, ale jak już coś wyskoczy, to chyba po zjedzeniu większej ilości czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, te problemy to chyba dotykają większość kobiet po porodzie... Sama mam problem z krostami, które co rusz atakują moją brodę :/ chyba też czas udać się do dermatologa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest, bo po porodzie też miałam z tym problem - nawet w okresie dojrzewania nie miałam tylu "niespodzianek", co wtedy. Na szczęście wszystko wróciło do normy.

      Usuń
    2. U mnie to samo - wyglądam jak małolata (przynajmniej jesli chodzi o trądzik) ;)

      Usuń
  3. Mi bardzo pomogło przerzucenie się na kosmetyki naturalne, które nie zapychają- np. zamiast fluidu podkład mineralny (sypki). Do tego również eko produkty z naturalnymi składnikami. I oczywiście wszelkiego rodzaju maści od dermatologa, a także Tetracyklina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi bardzo pomogła seria dermo Eucerin. Nic nie działa lepiej na moją skórę. A poza tym - nie wyciskać, wtedy się nie roznoszą. Lepiej zostawić i niech samo przejdzie. Po jakimś czasie nie będą się pojawiać. Jeszcze można się oczyszczać - woda, zielona herbata i zdrowe odżywianie. Pryszcze znikną w mgnieniu oka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A to nie są zaskórniki zamknięte? Też mam z nimi problem, nic nie pomagało i zdecydowałam się na kwasy. Może ich spróbuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz po wpisaniu w google tego tematu chyba są... :(

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)