poniedziałek, 4 listopada 2013

Ile można schudnąć w 19 dni.

Czas wracać.
Niestety przytyłam - zajadanie stresu, ogólne osłabienie psychiczne zrobiło swoje.
23 listopada mam wesele. Nie zależy mi na tym co pomyślą inni, ale szczerze... nie chce mi się kupować nowej sukienki ;) Tą którą mam założyłam raz - trochę szkoda :P

Przez ostatnie wydarzenia jestem totalnie wypruta z emocji, ale dobrze, że wraca mi chęć do dbania o siebie.






Wracając do tematu. Ostatnio przeglądam instargam w poszukiwaniu motywacji i mimo masy dziewczyn z super ciałami, wybrałam sobie jedną, która najbardziej do mnie przemawia. Może nie jest naturalnie piękna, ale co tam:

http://instagram.com/demivika
http://Facebook.com/demivika







Ciekawe ile można schudnąć w ciągu 19 dni...

9 komentarzy:

  1. myślę,że wystarczająco dużo żeby zacząć znowu czuć się dobrze w swojej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewiętnaście dni to naprawdę sporo czasu :) Dasz radę :) Najważniejsze, że chęci Ci wróciły. Mam nadzieję, że wraz z nimi częściej będziesz tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może sporo na wadze nie stracisz przez ten czas, ale na pewno (jeśli będziesz się trzymać diety i ćwiczeń) uda Ci się chociaż trochę spłaszczyć brzuch i przede wszytskim, zyskać większą pewność siebie :)
    Trzymam kciuki, dasz radę :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie za dużo,ale co nagle to po diable,tak więc relax,odpowiednie tory, dieta, trening i będzie fajnie.

    Jak tam bieganie koleżanko?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem ile konkretnie można schudnąć, ale na pewno mniej niż przytyć w 19 dni - tu możliwości są ogromne (sky is the limit :D)

    OdpowiedzUsuń
  6. Grunt, aby mieć swoją motywacje! Nieważne jak wygląda, ma być naszą osobistą motywacją. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 kg tygodniowo, więc 19 dni około 3 kg, oczywiście mówię tu o prawidłowym odchudzaniu, a nie diecie cud =jojo
    powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)