środa, 4 września 2013

Jest 6 km !

Dzisiaj udało mi się przebiec po raz pierwszy 6 km ( mam jednak małe wątpliwości co do działania endomondo). Mimo wszystko chce wierzyć, że to jednak było 6 km ;)






Jest co raz lepiej ! Muszę tylko walczyć po drodze z moim mrocznym pasażerem, który mówi "no zatrzymaj się już nie mogę, kolka zaraz nas złapie..."
Dzisiaj chciałam zaproponować bieganie moim koleżankom - nie chciały. Obie kiedyś ze mną zaczynały. Jednej się nie chciało, druga powiedziała, że ona takiej trasy nie przebiegnie... Kolejny powód, żeby nie oglądać się na czyjeś towarzystwo, bo do tej pory bym nie zaczęła.

Polecam tą piosenkę do biegania:

Avici - wake me up - uwielbiam ją. Ja biegam bez słuchawek. Dzisiaj już chciałam je zabrać, ale okazało się, że mój telefon nie robi kilku rzeczy na raz i albo endomondo, albo muzyka :/

Avici - hey brother

Podoba mi się to country house :)






8 komentarzy:

  1. Widzę,że wszystkim chodzą po głowie dziwne myśli podczas biegania. Ja dzisiaj wymyśliłam,podczas biegu oczywiście,kilka powodów, dlaczego powinnam przesatć i czemu tak naprawdę nie lubię tej aktywności.A I TAK JĄ UWIELBIAM:)

    Gratulacje,idziesz jak burza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. To naprawdę świetny wynik! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej,
    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://pokonac.blogspot.com/2013/09/rozdanie-dogonic-kenijczykow.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje - nie ma co oglądać się na innych.
    I gratuluje 6 km - ja nie przebiegnę tyle (przynajmniej nie teraz)
    http://gosiaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli to faktycznie 6km, to masz zabójcze tempo w trakcie biegu :P A nawet jeżeli to "tylko" 5km to i tak bardzo dobry czas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje takiego dystansu !! super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję mocy !!!

    Coś dla biegaczy warszawskich :
    http://behappy-masaz.pl/nasze-akcje/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)