niedziela, 1 września 2013

Buty i legginsy do biegania KALENJI

Dzisiaj w Decathlonie kupiłam sobie buty i spodnie do biegania. Dopiero zaczynam, więc nie chciałam przepłacać. Mój wybór padł na buty  Ekiden 50 KALENJI. 



 http://www.decathlon.pl/buty-do-biegania-damskie-ekiden-50-id_8181257.html

I legginsy tej samej firmy:



 http://www.decathlon.pl/legginsy-warm-essential-id_8181150.html

Od razu wypróbowałam je w biegu. Co mogę Wam powiedzieć o tych rzeczach? Buty są leciutki i oddychające. Bardzo przyjemnie się w nich biega - przynajmniej w porównaniu do zwykłych butów, przeznaczonych do chodzenia. Nie miałam okazji biegać w profesjonalnych butach, ale te jak na początek wystarczą.

Legginsy są też bardzo wygodne. Na nadchodzące chłody też się nadają, ponieważ mają w środku "meszek" ;) W środku jest też kieszonka na klucze i sznurowany ściągacz.

Zazwyczaj wolałabym sobie kupić jakieś szpilki lub rurki, ale widać wracam na dobrą drogę bo nie żałuje.

Co do biegania - dzisiaj wyszłam na chodnik, do ludzi ;) Spotkałam po drodze obcego biegacza, który mi pomachał i przez chwile biegły za mną dzieci :D
 Zwiększyłam dystans, ale jakoś zwolniłam. Może to przez "chińczyka" na obiad? I cole no dobra ;) Ale i pewnie przez zamknięty przejazd - chwile stałam.





Nadal trwam w wyzwaniu przysiadowym i brzuch, uda i pośladki. Trochę oszukuje bo nie kończe czasem, ale przyznaje się :P


I tak jak dla mnie widzę progres.












11 komentarzy:

  1. Ale brzunio <3 <3 <3

    Legginsy do biegania - dobra sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie majtają się podczas biegania między nogami :P

      Usuń
  2. Brzuch marzenie :) Gdybym Cię spotkała na trasie,też bym pomachała,jesteśmy jak rodzina,wielka rodzina,jak mafia. Tylko bez śmierci i porachunków,jeśli wiesz o czym mówię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. :* szkoda, że nie mieszkasz bliżej :( pobiegałabym z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty dla początkujących są całkiem ok, a leginsy uwielbiam je, też kupiłam kolejną parę w tym roku z myślą o jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W kalenij śmigam od maja ;-) idealne butki dla początkujących;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny brzuszek! :D
    Leginsy są świetne, tym bardziej że już chłodno na dworze...
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja biegam w koszulkach firmy Kalenji i bardzo sobie je chwalę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)