czwartek, 8 sierpnia 2013

Sportowy Lidl

Widzieliście już nową sportową gazetkę Lidla? Moim zdaniem chyba warto wybrać się 12.08 do najbliższego sklepu. Ja - niestety ciągle szybko tracę motywację... dlatego, aby ją podtrzymać potrzebuje wciąż czegoś nowego. Tym razem chyba będą to niebiesko zielone buty - oby na żywo były równie ładne ;) Może w końcu zacznę regularnie biegać...








Na koniec kolejne wyzwanie od http://chickentuna.tumblr.com/





Ja zaczynam od jutra ;)













You know  ♥


8 komentarzy:

  1. mam takie same legginsy Nike jak pani parku, kupiłam je za bezcen w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh, ostatnio wszędzie na blogach widzę te gazetki. ja w poniedziałek konczę pracę o 16, więc zanim dojadę może dla mnie zabraknąć. a też się czaję na te buty

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mam kilka rzeczy upatrzonych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie na blogu też znajdziecie tą gazetkę. ja też chcę przynajmniej buty ;-) Zapraszam do mnie: fit-fit-and-fit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lidl mógłby powtórzyć buty Nike, które kiedyś miał w sprzedaży. Do dzis nie mogę sobie wybaczyć, że nie kupiłam dwóch par ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze mną jest tak, że im mniej gadżetów tym więcej robię w temacie ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)