poniedziałek, 19 sierpnia 2013

30 dniowe wyzwanie

Ostatnio widzę to wyzwanie na wielu blogach.
Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby się sprawdzić. Dzisiaj już zaliczyłam dzień 1. Do tego trzymam się dzielnie wyzwania mojego "pupowej mistrzyni" ;)







Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o wyzwaniu oto link: być idealną
30 day challenge: chickentuna.tumblr.com

Zdjęcie do porównania na zakończenie 30 dni.


Mnie najbardziej interesuje brzuch (87 cm) i uda (49 cm).


Może kiedyś będę na tyle konsekwentna i doczekam się takiego brzucha:




16 komentarzy:

  1. Kawał świetniej roboty wykonałaś! Jestem pod wrażeniem ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, rzeczywiście taki brzuszek to marzenie :) Ale wnioskując ze zdjęcia Tobie brakuje już tylko rzeźby bo jesteś szczuplusia i tego zazdroszczę bo przede mną jeszcze redukcja kilogramów;/ powodzenia w wyzwaniu, ja również do niego dołączyłam !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce miec taki brzuch. :] to moje marzenie ale kto wie moze sie spełni. A tobie życze powodzenia w 30 dniowym wyzwaniu :)
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny brzuch i szczuplutkie uda. Ten gif z metamorfozą jest MEGA!!! :D :D :D
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładny brzuch ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. miec taki brzuch jak na obrazku - marzenie :)

    powodzenia z wywaniami. wiem że przysiady działają bo robię je już II raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do dołączenia do mojego spisu blogów, fitblogerzy.blogspot.com

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super, zawsze jestem pod ogromnym wrażeniem, jak oglądam Twoje zdjęcia.
    Chcesz jeszcze schudnąć z ud? Przecież 49 cm to patyki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tyle schudnąć co ujędrnić :)

      Usuń
  9. No przecież :) Z Kalenji jest wiele ładnych butów np te http://www.decathlon.pl/buty-do-biegania-damskie-eliorun-lady-v1-roowy-asfalt-id_8237368.html

    są też inne warianty kolorystyczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no widzę, że wiesz co lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam Cię do wzięcia udziały w moim projekcie. Tworzę Katalog Potraw Bez Mięsa, jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam do siebie po szczegóły :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. wg mnie są one dobre i jedna znajoma mi je nawet na blogu polecała :) Jak na początek to ok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. 10 minut ćwiczeń jest lepsze niż zero :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)