sobota, 4 maja 2013

Mała zmiana :)

Zastanawiałam się dzisiaj nad usunięciem tego bloga, ponieważ nie mam nic ciekawego do pisania, pokazania itp. Za chwilę chciałam zmienić tylko adres i zamknąć dla wybranych osób. Następnie jednak postanowiłam tylko zmienić szatę graficzną.

Dziewczyny (i chłopaki jeśli tacy są u mnie gośćmi) macie jakieś fajne miejsce w Polsce na wakacje? Tylko nie jakieś mega zaludnione typu Łeba :) Chciałabym gdzieś wyjechać z dzieckiem w jakieś spokojne miejsce :) Taki wyjazd też przydałby się mi jako motywacja do ćwiczeń :P










14 komentarzy:

  1. w Bieszczady na jakąś agroturystykę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam Dębki jest troche ludzi ale jak na nadmorską miejscowość jest całkiem pusto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak byłam młodsza to fajnie było w Karwii nad morzem, ale nie wiem jak teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może Suwalszczyzna? Jakieś małe gospodarstwo agroturystyczne :)
    Kiedy zobaczyłam ten palący się McDonald, to aż mi słów brakło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli nad morzem, to polecam miejscowość Rowy. Spokojne miasteczko, nawet nie jest tak drogo, fajna plaża, nie ma tłumów i mają najlepsze na świecie gofry- z czym tylko dusza zapragnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam Kąty Rybackie :)
    Cisza, spokój, zieleń, mnóstwo terenu do biegania! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.wslonecznejdolinie.pl/ ja tam jeździłam jak byłam dzieckiem i teraz jadę ze swoim znam tych ludzi 20 lat mała wioska rynek rzeka lasy góry mąż znalazł nawet kilka tras rowerowych :) ja mam zamiar wyciągnąć gospodynię na poranne lub wieczorne joggingi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli nad morzem i z dzieckiem to polecałabym Pobierowo położone w lesie sosnowym i raczej właśnie na wyjazdy rodzinne, nie ma tam szumu 'dyskotekowego', dobra pizzeria ;) i jadłodajnia z pysznymi tanimi obiadami, szeroka plaża (mój mąż biegał co rano)
    lubimy tam wracać
    ostatnio byliśmy z dziećmi pod namiotem i pytają kiedy jedziemy znowu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faceci też tu zaglądają :) Nie powinnaś usuwać bloga moim zdaniem , szkoda by było. A ze spokojnych miejsc mogę polecić Góry Świętokrzyskie albo Bieszczady :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Usuwanie bloga to dość drastyczne posunięcie. Motywuj dalej początkujących biegaczy, takich jak ja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Paula, nie usuwaj bloga! Zmiana wyglądu jest super, każdemu co jakiś czas przydaje się mały remont, ale pomyśl o tym, ile serca włożyłaś w to miejsce... Poza tym, oglądając Twoje zdjęcia przed i po, każda mama jest w końcu w stanie uwierzyć, że można i da się wyglądać lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Poproszę o kontakt, chciałbym zaproponować współpracę@marketing@female.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)