niedziela, 19 maja 2013

Czas na A6W

Raz na jakiś czas wracam do starego dobrego a6w. Moim zdaniem nic nie działa lepiej niż szóstka. To właśnie ten zestaw jako pierwszy uformował mój brzuch po ciąży. Teraz nie mam już problemu z nadmierną ilością tłuszczu w rejonach brzuch - boczki, więc i efekty powinny być lepsze. Tak więc :






Nadal niestety mam problem z odmówieniem sobie pizzy, czy innego śmieciowego jedzenia, ale nie robię tego często. Raz, dwa na miesiąc. Ze słodyczami idzie mi co raz lepiej :) Owsianka jest i będzie moim śniadaniem już na zawsze. Najdziwniejsze jest to, że ją polubiłam :) Widać owsianka domowa zrobiona własnoręcznie, mimo, że bardziej pracochłonna jest o wiele smaczniejsza. Moja nadal składa się z płatków górskich zalanych wodą + garść orzechów i rodzynek (mieszanka studencka) + suszone morele + starte jabłko.

10 komentarzy:

  1. Promocje są fajne w salonach komórkowych, ale ja bym chyba wolała wziąć laptopo na raty ;). Powodzenia z brzuszkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiele razy zaczynałam 6W ale nigdy nie dotarłam do samego końca dziś zastanawiam się nad ćwiczeniami E.CH ale najpierw chcę je przetestować. Ponoć dają bardzo dobre efekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można by spróbować program fitness treningu 7 minut dzienni tylko 3 dni w tygodniu. Efekty sa rewelacyjne. Ciekawa alternatywa dla programu 6W. Więcej info na http://www.7minpolska.com/?id=bartekdu

      Zapraszam do ćwiczeń !!!

      Usuń
  3. Jest sens robić a6 po ciąży,kiedy na brzuchu jest dość dużo tłuszczu?Będą jakiekolwiek efekty? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zastanawiam sie nad tym :) jakbym myslala o takich rzeczach nigdy bym nie schudla:)

      Usuń
  4. jeszcze trzy miesiące temu nie uwierzyłabym, że polubię owsiankę a teraz nie wyobrażam sobie innego śniadania :) moja owsianka to płatki owsiane organic (super kremowe 100% naturalne) plus mleko i rodzynki :)
    zrób sobie zdjęcia przed i po - chętnie zobaczę :) ja pokonałam 6-tkę w ubiegłym roku i chociaż nie było widać mięśni to żadne ćwiczenia na brzuch mnie nie zaskakują ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też często wracam do 6W ale tylko wtedy jak mi się inne treningi znudzą. Jak mogłaś wcześniej nie lubić owsianki ?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, no to pięknie jak Ci przedłużyli umowę gratuluję :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Z rok temu zrobiłam A6W i praktycznie żadnych efektów :( Jedyne co to ból dolnego odcinka kręgosłupa i stracony czas - pod koniec to przecież ponad godzina dziennie ! -.-

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co czytam to każda z Was stosuje 6W na kształtowanie brzucha szczególnie po ciąży. Prawdę mówiąc moja żona również z tego korzystała, jednak ostatnio zaczęła ćwiczyć systemem 7 minut dziennie i tylko 3 dni w tygodniu, efekty są zaskakująco rewelacyjne. Jeśli ktoś byłby zainteresowany to zapraszam na http://www.7minpolska.com/?id=bartekdu

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)