niedziela, 28 kwietnia 2013

O zakupach.

Dzisiaj napiszę Wam o czymś co ostatnio mnie denerwuje... tak i to bardzo. Zakupy!!!
Kiedyś uwielbiałam zakupy, przeglądałam sobie jakieś modowe inspiracje i odnajdywałam coś podobnego na wieszakach. Teraz mam więcej problemów z zakupami. Wydaje się, że ciuchy w rozmiarach S są fajne prawda? Ale, niestety ja jestem wysoka - 176 cm. Kiedy szukam spodni najczęściej są za krótkie. Gdyby były lekko przed kostkę to ok, ale one są takie "ni go w d...e ni go w oko, tam za nisko, tam za wysoko" - jak to mówi moja mama :P
Od dłuższego czasu szukam czarnych rurek do pracy i w końcu kupiłam "u Chińczyka".

Uwielbiam sklepy typu Pull&Bear i Stradivarius, ale właśnie tam nie mogę jakoś dopasować sobie spodni.
Innym problemem jest to, że nie mam pomysłu na siebie. Chciałabym zmienić styl. Przefarbować włosy na ombre, chodzić w długich spódnicach i luźnyxh sukienkach, ale z drugiej strony najczęściej zakładam rurki i związuje włosy w koka. Też tak macie? Chcecie coś zmienić, ale jak przychodzi co do czego to nic wam jednak nie wpada do głowy?











16 komentarzy:

  1. A ja jestem niska i wszystkie S są mi za długie, wkurza mnie to, że ciągną mi się po chodnikach a obcinać i obszywać mi się ich nie chce. Ja obcięłam włoy i odtąd zawsze mam ułożoną fryzurę, bo przylizana bym nie wyszła. Jako że cieplej teraz i w końcu mam buty do spódnicy to zaczęłam je nosić. Więc jak się chce to można.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo: wszystkie spodnie są za długie i muszę je skracać.
      Paula - to Ty jesteś na tym ostatnim zdjęciu czy jest z neta? :)

      Usuń
    2. To ja czekam na Twoją fotkę w niej :*

      Usuń
  2. Kurtka swietna !! Co do spodni, ja zawsze musze je mooocno podwijac, a mam 167cm wzrostu :) polecam w tym temacie np Zare. Co do tego stylu, o ktorym piszesz, tez mi sie bardzo podoba. Ostatnio staram sie przerzucic na sukienki, ale ciezko jest. Zazwyczaj dzinsy (rurki) , trampki i tyle. Ehh dziewczecosc jest trudna;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kurtka :)
    Ja kiedyś miałam taki problem, że miałam nogi długie i szczupłe, więc spodnie były albo za krótki i dopasowane, albo w odpowiedniej długości, ale za luźne. Ale te czasy już minęły i teraz mam wielkie uda, a wąskie biodra i wszystko mi zawsze leci z tyłka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanych zakupów :)
    Z jednej strony niefajnie gdy wszystkie spodnie są za krótkie, a z drugiej fajnie mieć świadomość że ma się dłuższe nogi niż średnia krajowa :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna. PS: znikłas mi nagle z tamtego bloga. Mogę prosić o zaproszenie? wiki04440@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety. Media narzucają nam te wszystkie super ciuszki do biegania i ludzie zaczynają tak robić jak te 'gwiazdy'. Szkoda, bo potem niektórzy ludzie po prostu nie rozumieją, że liczy się bieg i własny stan w czasie biegu a nie ubiór.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna kurtka, wiesz że mnie też ostatnio denerwują zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. witam w klubie ;) mam ten sam problem - szukam czarnych rurek w rozmiarze S i wszystkie są za krótkie (mam 172cm), w dodatku w UK nie widziałam chińskich sklepów, więc pewnie jeszcze poszukam
    ombre zrobiłam sobie jakiś czas temu i dobrze się czuje w tym kolorze, niestety wiatr rzadko pozwala mi rozpuścić włosy, bo robi z człowieka diabła jak mawia babcia mojego męża ;D
    kurtka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałaby mi się taka kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie że kupiłaś sobie kurtkę :) ja na razie nie mam problemu z kupowaniem ciuchów no poza tym ja mam 163 cm a nie tyle co ty wielkoludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super kurteczka;)

    http://msanaweber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wiem co to za problem... Mam 179 cm :)I odpowiednio długie spodnie dostaję jedynie w Cubusie. A tak z innej beczki - patrzę na twoje zdjęcia i w końcu widzę dla siebie szansę. To co osiągnęłaś jest niesamowicie inspirujące. Chylę czoła!!
    Zapraszam na moją stronkę, jeszcze bardzo raczkującą ;)
    http://fit-friend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)