wtorek, 26 marca 2013

Iwa Dąbrowska "Przywracać zdrowie żywieniem"

Od mojego ostatniego wpisu wzięłam się w garść.
Wpadła mi w ręce książka "Przywracać zdrowie żywieniem", którą już mam pewien czas, ale nigdy jakoś nie miałam czasu jej przeczytać. Powiem wam, że ta miniaturowa lektura zmieniła wiele w moim życiu.

Przez te dwa miesiące kiepskiego odżywiania się czułam się fatalnie... było mi nie dobrze, byłam ospała, cera ... okropna to mało powiedziane. Potrzeba mi było jakiejś radykalnej zmiany.
Przeszłam na dietę oczyszczającą. Zdaję sobie sprawę, że większość z Was nie pochwala tego typu diet, ale mi to odpowiada.



Dietę zaczynamy od głodówki. Jedno dniowej. Jeśli, ktoś nie czuje się na siłach może jeść warzywa i owoce lub pić soki warzywne.
Następnie przez tydzień jemy same warzywa i owoce.
Kolejny etap to przejście na zdrowe odżywianie. W książce mamy przepisy na surówki, sałatki, zupy, pasty do pieczywa, koktajle a nawet gołąbki ;)

Oczywiście najgorszy był początek... pierwsze dni bez słodyczy i objadania się były okropne :/ Miałam ochotę zjeść wszystko i nawet nie przeszkadzała mi wizja przytycia. Byłam zła na wszystkich. Jednak czwartego dnia wszystko przeszło :)

Powiem Wam, że znowu czuję się dobrze... Od tych 8 dni nie jadłam słodyczy i chyba pierwszy raz w życiu trzymałam się tak restrykcyjnej diety od A do Z :) Chce mi się znowu chcieć :)

Chcecie klika przepisów z tej książki?

Jeśli chcecie poczytać o diecie oto link do bloga:

http://cudownediety.blogspot.com/2012/01/owocowo-warzywna-dr-e-dabrowskiej.html







4 komentarze:

  1. chyba bym nie skorzystała z tej diety wolę swoją sama sobie ja wymyśliłam i jest ok ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli Ci ten sposób odpowiada, to czemu nie kontynuować :)
    Przepisy przejrzałam i niektóre na pewno kiedyś wypróbuję.
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taką kolorową dietę to ja rozumiem! :))

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)