czwartek, 7 lutego 2013

Shea Vaughn - boska 72 latka!

Shea Vaughn urodziła się w 1947 roku.
Jest instruktorką fitness, doradza jak dbać o piękną figurę i wygląd, a także prowadzi firmę Sheanetics, która produkuje filmy z zestawami ćwiczeń. Jest jedną z najbardziej znanych trenerek fitness w USA i żywą reklamą swoich usług. Jest matką sławnego aktora Vince'a Vaughna i babcią 4 wnucząt! Trudno uwierzyć prawda?
Shea jest wegetarianką. Wstaje codziennie między 4 a 5 rano i zaczyna dzień od szklanki ciepłej wody z cytryną, po czym zaczyna ćwiczyć. Codziennie biega lub jeździ na rowerze a do tego trzy, cztery razy w tygodniu odwiedza siłownię. Niech ktoś mi teraz powie, że zdrowy tryb życia to ciężka i niesatysfakcjonująca praca! Myślę, że botoks nie jest jej obcy, ale wszystko jest dla ludzi! Gdybym ja tak wyglądała w wieku 72 lat....

A oto i ona:







Dzisiaj tłusty czwartek!
Miałam zjeść jednego pączka, ale zjadłam dwa. Trudno świat się nie zawali.
Dzisiaj już trochę biegałam...z wózkiem ;)
Padał taki śnieg, jak wracałam od mamy, że lepiej mi było biec niż iść bo koła mi się zakopywały.
Ludzie trochę dziwnie się patrzyli ;) Wszyscy zdyszani i schowani a ja biegiem przez zaspy. Ada była cała szczęśliwa :D

Wczoraj zrobiłam mel b na pośladki i ramiona + ściągnęłam sobie filmik p90x abs riper. Poszło całkiem dobrze, niektóre ćwiczenia robiłam jak zaawansowani. Ale dzisiaj rozbolała mnie kość ogonowa... Miałyście tak kiedyś???


















31 komentarzy:

  1. To jest niesamowite że ona ma tyle lat a wygląda rewelacyjnie :)

    Dwa pączki to nie tragedia prawda ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś pewną że ma 72 lata??? niektóre 40 lalki wyglądają gorzej od niej... Ten tyłek jest swietny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podaje wikipedia i inne źródła ;)

      Usuń
  3. Wow, to dopiero inspiracja! Jestem po ogroomnym wrażeniem, bardzo bardzo ciężka praca, brawa dla tej pani!

    OdpowiedzUsuń
  4. gdyby każda kobieta miała tyle pasji i silna wole jak ta 72-latka to byłoby pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zjadłam dwa i na tym kończę! Też chcę tak schudnąć! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem w szoku, nigdy nie słyszałam o tej pani! Marzę, żeby kiedyś też być w takiej formie : D

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm! tak wyglądać w takim wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenomen - jedyne słowo, jakie przychodzi mi do głowy, kiedy patrzę na tą panią. Wow, naprawdę wielkie wow.

    Co do bólu kości ogonowej,może ćwiczyłaś na zbyt twardym podłożu i najzwyczajniej w świecie sobie ją obiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! jak na tyle lat to jest niesamowita i żywy przykład że ćwiczenia i zdrowe życie nam się odwdzięczą! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite, co trochę ruchu daje człowiekowi...

    OdpowiedzUsuń
  11. babeczka się niexle trzyma - zasługa jej ciężkiej pracy.
    Dwa pączki - a co to jest ? ja lepiej nie powiem ile zjadłam opnek serowych które zresztą sama na swoją zgubę robiłam :D no trudno świat się nie zawalił.
    ps ja tak miałam z tą kością ogonową, jakies 2 tyg temu. Czułam ją przez dwa dni głównie podczas skakania i trochę w pierwszej fazie biegu... od czego to nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też dwa, ale zostały jeszcze na jutro do kawy ;)

    bólu kości ogonowej na szczęście nie miałam, może robiłaś jakieś ćwiczenia i odcisnęłaś niechcący? ja np. po turbo mam przytartą skórę na kości ogonowej i łokciach ;) ćwiczę na wykładzinie dywanowej - jest troszkę tempa

    OdpowiedzUsuń
  13. słuchaj też bolała mnie kiedyś kość ogonowa. I to tak dziwnie, bo tylko jak np. siedziałam w samochodzie na pochyłym fotelu albo na jakimś twardym krześle. Na jakiś czas zrezygnowałam wtedy z ćwiczeń brzucha i przeszło po jakimś tygodniu. Takie urazy czesto powstają jak własnie źle się ułożymy na macie podczas ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie najczesciej boli jak za dlugo wykonuje jakies cwiczenia na brzuch np, lezac na macie na plecach. Albo moze zle sie ulozylas? Innej opcji nie widze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko pozazdrościć tej kobiecie. Co do bolącej kości ogonowej polecam karimatę. Mel B dobry pomysł, ja przeszłam na ćwiczenia Ewy Chodakowskiej. Polecam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. dobra, to idę zrobić trening i się trochę odmłodzić. niesamowita babka!

    OdpowiedzUsuń
  17. WOW! Ja tez taka chcę być! Gdy uczeszczaam na jogę, mój trener miał 72 lata i był GENIALNY!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś moją największą motywacją! Jak tylko patrzę na Twoje zdjęcia, Twoją metamorfozę to mam ochotę wybiec z domu i biegać godzinami! Podziwiam Cię, piękna przemiana! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga i za wszystkie Twoje rady ;).

    Co do produktów light to porównuje etykiety i kupuję light tylko wtedy, kiedy widzę, że mają mniej tłuszczu, cukrów, itd. Wiem, że nestle fitness nie są najlepszym wyborem, ale moja mama kupiła ich chyba z 5 paczek, została mi ostatnia, jak zjem to zacznę kupować musli albo płatki owsiane ;).

    Ziemniaki uwielbiam, ale każdy mi je odradza. Chociaż od czasu do czasu na pewno sobie pozwolę, warzywa często staram się robić na parze ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jem dużo ziemniaków na parze i nie choruję, nie mam cellulitu (prawie) i nie przytyłam ;) Dla mnie mogą istnieć tylko one ;)

      Usuń
  20. zdrowe odżywianie naprawdę potrafi działać cuda i do tego ćwiczenia , wcale bym się nie zdziwiła jak by jej skóra była w znakomitym stanie.

    OdpowiedzUsuń
  21. dziekuje baardzo za mily komentarz ! wlosy mam naturalne, nigdy nie farbowalam :)
    a kosc ogonowa czasem na poczatku przy zmianie cwiczen mnie bolala tak jak szyja lub odcinek ledzwiowy. Po prostu chyba troszke sie obciazaja ale przyzwyczajaja do cwiczen, tak mysle :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też bym chciała tak wyglądać w wieku 72 lat. No ja zaszalałam bo zjadłam 4 pączki. No ale co tam raz w roku jest tłusty czwartek. Jak na razie moja waga spada według mojego planu. A ska ściągnęłaś p90x abs riper? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisalam w google p90x chomikuj i wyskoczylo mi :) sciagalam z pierwszej pozycji

      Usuń
  23. woow. niesamowicie wygląda ;o

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniem! Taki wygląd w takim wieku! Marzenie każdej kobiety!

    OdpowiedzUsuń
  25. dzięki za nominację do liebstera ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ktoś tu nie potrafi liczyć, skoro urodziła się w 1947 to obecnie powinna mieć (w 2013r) 66 lat a nie jak napisano w tym artykule, że niedawno skończyła 72.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)