wtorek, 5 lutego 2013

Liebster Award + bieganie

Zostałam nominowana przez La Fraicheur do zabawy - bardzo dziękuję :*

Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów (z założenia poniżej 200), więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


A oto moje odpowiedzi:

1. Jakie jest Twoje najzabawniejsze wspomnienie z dzieciństwa?
-Moje najzabawniejsze wspomnienie to przedszkolne zaręczyny. Podczas obiadu mój kolega pociągnął mnie za włosy i dał pierścionek z gumy :D To było zabawne ale i urocze :)

2. Gdybyś teraz dostała propozycję wyjazdu w jakiekolwiek miejsce na świecie, gdzie byś pojechała?
 -Zdecydowanie Norwegia

3. Jesteś bałaganiarą czy perfekcjonistką?
 -Bałaganiarą :P

4. Jakiego koloru jest najwięcej w Twojej szafie?
 -Niebieskiego i szarego

5. Jaki jest ostatni film, który widziałaś?
 -Rytuał - strasznyyy!

6. Ile par butów posiadasz?
 -Nie wiele chyba z 10...

7. Jakie było Twoje największe osiągnięcie w ciągu ostatnich 2 lat? Z czego jesteś najbardziej dumna?
-Urodzenie dziecka i zrzucenie zbędnych kg po ciąży. Jestem dumna, że nie zostałam mamusią z nadwagą i w porozciąganym dresie.

8. SMSy czy rozmowy?
 - smsy

9. Jeśli mogłabyś ot tak pozbyć się jednego nawyku, to jaki to byłby nawyk?
 - Objadanie się słodyczami

10. Wolisz kupować, czy wypożyczać książki z biblioteki?
- Wolę kupować i kolekcjonować :) Uwielbiam wielkie biblioteczki

11. Gdybyś mogła mieć jedną supermoc, jaka by była? :D
- hmmm nie wiem sama :) Chciałabym być czarownicą :P

Do zabawy nominuję:

Gosia Myślicka
epylpaj
czarna kocurka
majson
happypowermama
lafiga
jah-stina
piekniebycmama
curlykarolina
pieknapoporodzie
odchudzantus

Kolejność przypadkowa :) Jeśli już brałyście udział w tej zabawie to przepraszam :) Będzie mi miło poznać wasze odpowiedzi na moje pytania:

1. Czy lubisz swoją pracę?
2. Czy chciałabyś cofnąć czas?
3. Jakie jest Twoje ulubione danie?
4. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejżenia?
5. Co byś zrobiła gdybyś wygrała główną nagrodę w totka?
6. Którą ze sławnych osób chciałabyś poznać?
7. Czy uważasz, że pieniądze szczęścia nie dają?
8. Chciałabyś wyruszyć w podróż w nieznane i przeżyć niebezpieczną, ale fascynującą przygodę? (nie mówię tu o uciekaniu przed stadem morderczych małp przez dżunglę, ale np obozowanie w lasach, wspinaczkę górską, spływ tratwą itp;)
9. Ile najdłużej udało Ci się wytrzymać bez słodyczy?
10. Chciałabyś mieć świnkę wietnamską? (ja bardzo:P)
11. Czy uważasz, że duża różnica w związku to problem czy raczej jest wskazana?

A teraz bieganie: Powiem tylko jedno - wyplułam płuca :/

14 komentarzy:

  1. dziękuję : ) a z bieganiem się nie przejmuj, minie trochę czasu, przyzwyczaisz się i będzie okej.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaką różnicę chodzi w ostatnim pytaniu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację, ale już brałam w tym udział i nawet nominowałam Ciebie :D Chyba musiałaś przeoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja metamorfoza na zdjęciach po lewej strony jest tak IMPONUJĄCA, że brak mi słów! Twoje ciało wygląda jak u 17 latki!

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko fajnie:)
    a co do biegania - powoli, będziesz przebiegać coraz dłuższe dystanse:)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam w szafie najwięcej szarego i niebieskiego ;)

    par butow również nie mam za dużo ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziękuje za nominację :) Uwielbiam Cię Ty moja motywacjo! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. nie męcz się tak bo bieganie to przyjemność.
    http://perfektbin.blogspot.com/ -walka o jędrną pupę i piękna sylwetkę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. teraz dopiero zwróciłam uwagę na te zdjęcia ! Niesamowita metamorfoza ;)

    Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz. Masz piękną figurę.
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dziękuję za nominację :) w przedszkolu wiele razy ciągano mnie za warkocze, ale pierścionka nie dostałam :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha, jednak odpowiedziałam na pytania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)