środa, 30 stycznia 2013

szybkie pytanie o buty z biedronki

Dziewczyny, na pewno kilka z was kupilo biedronkowe buty do biegania prawda? Jakie sa wasze opinie o nich? U mnie w miescie sa dwie biedronki i kiedy panowal na nie szal, nie znalazlam czerwonych. Wczoraj przypadkowo przyjechalam do drugiej biedronki i byly...ale jak je "pomacalam" to wydawaly sie tak lekkie i delikatne, ze wydawalo mi sie, ze pewnie jak w nich zaczne biegac to sie rozpadna :) jesli macie to podzielcie sie opinia, moze jeszcze beda i dzisziaj. Skakanka tez mi chodzi po glowie :) przepraszam za bledy i brak pl znakow , ale to wpis z tel :*

9 komentarzy:

  1. MImo iz wszystko jest dzis chinskie, to chyba bym sie bala biedronkowych butkow... Kurcze, w sumie tez bym miala dylemat.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja do biegania mam nike i też są lekkie... ale nie mam porównania wagowego z tymi z biedronki... hmmm ciężka sprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. im lżejsze tym lepsze, wydaje mi się że warto też trochę zainwestować w dobre buty, dzięki którym nie nabawisz się jakiejś kontuzji stawów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa z tym słomianym zapałem mam podobnie, rzeczywiście na początek lepiej kup biedronkowe : D

      Usuń
  4. o, nie wiedziałam, że w biedrze 'rzucili' buty treningowe. aż może sprawdzę przy okazji : )

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam, używam ich na bieżni na siłowni, bo na bieganie na zewnątrz mam osobne brudasy. Moim zdanie są ok, mój facet z olbrzymim platfusem ;-) też sobie kupił (ale nie do biegania tylko na siłownie) i nie narzeka. Buty są lekkie, ale mają dobrą amortyzację, nie obcierają- czego chcieć więcej za 50 zł?

    OdpowiedzUsuń
  6. kurde nie wiedziałam że są tam teraz buty do biegania :O musze sprawdzić do kiedy bo chętnie bym sie skusiła ale lipa bo dopiero za miesiac będę mieć kase :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku myślałam, że szybko się rozwalą, ale ćwiczę w nich już prawie miesiąc i nic nie pęka, nie rozkleja się. Są bardzo lekkie, nie ślizgają się i rzeczywiście maą dobrą amortyzację :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)