sobota, 26 stycznia 2013

Pytanie o blogi kosmetyczne

Mam do was pytanie: macie jakieś swoje ulubione blogi/strony internetowe dotyczące kosmetyków? Z kosmetykami mam trochę zaległości. Wiem, że masa dziewczyn zna naprawdę dobre kosmetyki regenerujące włosy i skórę. Macie swoje ulubione? Ja mam problem z długimi przesuszonymi i zniszczonymi końcówkami i wysuszoną skórą. Najbardziej lubię naturalne kosmetyki i maseczki, domowe receptury, ale sklepowe hity też się przydadzą.


Po wczorajszych ćwiczeniach mam zakwasy na ... żebrach. Dziwne. Myślałam, że już mam to za sobą a tu proszę ;)
Dzisiaj zrobiłam te:


+ squaty. Mam dość tej ogromnej liczby powtórzeń :/ Ale jeszcze tylko chwilę ;)






Szczerze? Zaczynam wątpić w efekty - jakoś zamiast rosnąć tyłek mi znika a nie o to mi chodziło!

Jutro planuję:


Dam chwilę wytchnienia mięśniom brzucha.

I jak zawsze na koniec kilka obrazków:












9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię blog atqa beauty
    i serdecznie zapraszam Cie na mojego drugiego bloga, mam nadzieje ze Ci sie spodoba

    OdpowiedzUsuń
  2. alinarose.pl -profesjonalny, ładny i ciekawy blog, mój ulubiony : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tej kwestii bardziej korzystam z YouTuba chyba że szukam czegoś konkretnego to wpisuję nazwę kosmetyku i słowo blog. Jeśli chodzi o włosy to wiadomo - anwen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ja polecam kanały na youtube, dziewczyny naprawdę sporo wiedzą i są przesympatyczne. Dla przykładu nissiax83, ciasteczko25:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie rajstopy na jednym zdjęciu :)

    Polecam ci bloga http://ori-leszno.blogspot.com/

    dużo jest tam o kosmetykach i włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ha, ja to bym chciała, żeby mi trochę tyłka zleciało : ) jak nie znajduję czegoś na konkretnym blogu, to wujek gugle często mi pomaga - wpisuję interesujący mnie kosmetyk/problem, dodaję blogspot lub forum i zawsze w końcu mam to, co chciałam. : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój blog jest nowy ale w tym tygodniu planuje zamieścić post o mojej pielęgnacji włosów . Polecam maseczki z Biovaxu Lbiotica kosztują ok. 19.99 w aptekach również ich serum wit. A+E jest dobre ale jeśli szukasz czegoś na prawdę dobrego na końcówki to polecam poczekać na mój post wtedy to głębiej opiszę.:) Pozdrawiam;*

    www.kosmetycznazabawa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)