wtorek, 13 listopada 2012

Szorty hand made ;)

Fakt, czemu o tym wcześniej nie pomyślałam... mogłam sama sobie zrobić szorty ze starych spodni. Myślałam o zakupie w ciuchach jakichś jeansów i ich obcięciu, ale swoich chyba było mi szkoda niszczyć mimo, że i tak w nich nie chodziłam :P
Dzisiaj złapałam stare, lekko za duże dzwony i już mam szorty! Może trochę krzywe, ale jakby co to tak miało być :P





Chyba już o tym pisałam, ale statnio moją ogromną inspiracją jest Lana Del Rey. Konkretnie to jej styl ubierania się i jej piosenki. Dla mnie mają w sobie coś tak magicznego co zostaje w głowie i w jakiś sposób motywuje do działania!

"I believe in the person I want to become. I believe in the freedom of the open road. And my motto is the same as ever.
I believe in the kindness of strangers. And when I’m at war with myself, I ride. I just ride.
Who are you? Are you in touch with all of your darkest fantasies?
Have you created a life for yourself where you can experience them?
I have. I am fucking crazy, but I am free."




To moje ulubione. 
















10 komentarzy:

  1. "Ja pie**ole" chciałabym rzec! Ty urodziłaś dziecko?! Boże, ani wałeczka na talii, ani "zwisa" poporodowego...
    Wiedziałam, że świetnie wyglądasz, ale że aż tak? Sorki, ale nie mogłam oderwać wzrok od talii, dopiero później zauważyłam spodenki :* Bardzo fajne :*

    Mnie co do Lany wkurzyło, że jest kolejną gwiazdką, którą uważałam za "nowość" w muzyce, pozytywną z resztą, a jak zwykle... na żywo nie umie śpiewać... :/ ale fakt- osobowość mocna i śliczna też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwis jest, ale jak siedzę ;) A6w go zabiło :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ps.mam dobre przeczucie, jesteś na viatalii?

      Usuń
    2. Tak :) od tego zaczelam dawno temu :) Mam nick Papillotta

      Usuń
  3. aleś zgrabna :) fajne szorty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szorty fajne:)
    Jesteś moją inspiracja na czas "po porodzie":)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne te szorty, no i ta figura!!! Bomba.

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak, Lana jest świetna. Uwielbiam jej piosenki. Tą jej sensualność momentami... Poza tym to... Masz świetne nogi!!! Zazdroszczę ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Lana też wydaje mi się inspirująca, ma piękną twarz i włosy:)
    Co do szortów, to pasują bardzo dobrze, szorty mogą być luźniejsze:) A jaki płaski brzuszek masz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)