sobota, 24 listopada 2012

Jennifer Nicole Lee

Właśnie oglądałam na tvn style program "Sekrety kobiet". Bardzo lubię oglądać te dokumenty. Dzisiejszy odcinek był o ekstremalnym odchudzaniu i to właśnie w nim odnalazłam nową inspirację.
Jennifer Nicole Lee. (http://www.jennifernicoleleeblog.com/)
Czasem w internecie przewijały mi się jej zdjęcia, ale dzisiaj dowiedziałam się o niej troszkę.
Dziewczyna po urodzeniu drugiego dziecka miała ponad 30 kg nadwagi. Miała dosyć swojego wyglądu, wzięła się ostro za siebie i osiągnęła wielki sukces. Miała podczas swojej drogi wzloty i upadki, ale nie poddała się, wiedziała co chce osiągnąć i osiągnęła to. Zdobyła tytuł miss bikini i tak zaczęła się jej sława. Jeśli macie ochotę poszukajcie sobie o niej więcej informacji, bo ja nie lubię się rozpisywać :P













Tu jest blog o niej po polsku: http://www.jennifernicolelee.pl/

Do sylwestra już niedaleko... do roboty!!!!!












4 komentarze:

  1. Wow, dzięki dałaś mi wiarę i dużą dawkę motywacji ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem sama... może jej biust ( z całym szacunkiem) ważył wcześniej te 30kg... i takie piersi po odchudzaniu bez skalpela?

    Nie wiem, czy jestem uszczypliwa, czy już na prawdę za dużo "dawanych" inspiracji w necie widziałam.

    Oczywiście zapoznam się z tą sylwetką, bo tak czy siak robi WIELKIE wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita zmiana :) My też tak potrafimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał, niesamowite! Widać, że wystarczy chcieć i się nie poddawać a można osiągnąć to, co nam się marzy... Lubię Twoje inspiracje oglądać. :)
    A jak tam spacerowanie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)