niedziela, 7 października 2012

Śmierć czai się w jelitach.

Stan mojego zdrowia nie jest dobry. Okropne wypryski, bóle głowy, sucha skóra, rozdrażnienie, mdłości, problemy ze snem i wiele, wiele innych nieprzyjemnych efektów mojej niezdrowej diety wychodzi na jaw.
Czuję, że czas na oczyszczanie!!! I to porządne.
Podobno, co wrzucisz do pieca, taki dym otrzymasz. Mój dym w tej chwili jest mocno toksyczny ;)
Potrafię przeprowadzić skuteczne oczyszczanie. Jednak jak ze wszystkim innym, to my dla siebie jesteśmy największą przeszkodą. Kiedyś nawet była taka piosenka "Przeszkoda to Twoja głowa". Tak naprawdę każdy z nas wie co dla niego najlepsze. Kiedy się zastanowimy wiemy co powinniśmy jeść, jak ćwiczyć, aby osiągnąć cel. Jednak łatwiej iść na łatwiznę i sięgać po przyjemności.
Skuteczne oczyszczanie organizmu trwa ok 14 dni - nawet do miesiąca. Moim zdaniem, te wszystkie trzy dniowe diety są skuteczne, jeśli chcemy szybko stracić na wadze przed weselem lub inną imprezą, ale na pewno nie oczyszczą nam one organizmu. Przeczytałam kilka książek o detoxytacji (moja ciocia jest maniakiem zdrowego stylu życia i naturalnego leczenia). Żałuje, że teraz rzadko ją widuję.

Krótki test na to czy Twój organizm jest zatruty z wp:
 
Sprawdź jak bardzo twój organizm jest zatruty i czy potrzebuje specjalnego oczyszczenia.
Przy każdym stwierdzeniu zastanów się, w jakim stopniu ono do ciebie pasuje i oznacz to punktami: rzadko - 0, czasami - 1, często - 2.

Następnie zsumuj punkty i sprawdź wyniki.

1. Czuję się zmęczona.

2. Z trudem zasypiam.

3. Mam problemy z koncentracją.

4. Jestem nerwowa.

5. Mizernie wyglądam.

6. Łamią mi się paznokcie i mam matowe włosy.

7. Mam nieświeży oddech.

8. Mój pot ma przykry zapach.

9. Dokuczają mi wzdęcia, gazy.

10. Bardzo szybko brakuje mi oddechu.

11. Mam ciężkie nogi; czuję się opuchnięta.

12. Jem dużo czerwonego mięsa.

13. Dużo słodzę (lub solę).

14. Palę papierosy.

15. Nie stronię od alkoholu.

16. Jadam produkty wysoko przetworzone/fast food.

Wyniki

0-4 - Nie masz się czym martwić. Twój organizm dobrze radzi sobie z toksynami.

5-10 - Nie jest źle, ale twój organizm potrzebuje pomocy, by móc oczyścić się z toksyn. Na początek - zmień nawyki żywieniowe: jedz więcej warzyw i owoców, pij dużo wody mineralnej, herbaty ziołowej, zielonej i owocowej oraz świeżych soków owocowych i warzywnych. Ogranicz w diecie mięso. Zrezygnuj z używek (albo chociaż postaraj się je ograniczyć). Pomyśl o kuracji oczyszczającej.

11-32 - Toksyny odłożyły się już w twoim organizmie i nie jest on w stanie ich skutecznie usuwać. Kuracja oczyszczająca jest więc ze wszech miar wskazana.

Jeśli macie chwilę czasu zerknijcie na to:

Przerażające ....









2 komentarze:

Dziękuję za komentarz :)