poniedziałek, 8 października 2012

Przywracać zdrowie żywieniem

Dzisiaj dokładnie przeczytałam książkę "Przywracać zdrowie żywieniem" Ewy Dąbrowskiej.

Tu znalazłam pdf: klik

Generalnie chodzi o to, że przez 6 tygodni stosuje się dietę wegetariańską dla uruchomienia procesów regeneracyjnych organizmu.

Mam dzisiaj bardzo mało czasu, więc jeśli ktoś ma ochotę sam przeczyta o co w tym chodzi ;) Ja natomiast mam ochotę zrobić sobie jutro badania ogólne z krwi, żeby sprawdzić czy to faktycznie zadziała.

Narzuciłam sobie kilka zadań, aby wykorzystywać efektywnie czas:

- sama uczę się rosyjskiego
- powtarzam angielski (tyle, że szczerze go nie lubię)
- robię a6w
- i przysiady
- codziennie staram się czytać Adzie książki i uczyć ją nowych rzeczy





1 komentarz:


  1. Piękne założenia ;*
    Ja też planuje czytać Alanowi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)