sobota, 1 września 2012

Dieta turbo zakończona 3 kg spadkiem :)

Dzisiaj zakończyłam dietę turbo. Jestem z niej bardzo zadowolona, ponieważ pozwoliła mi stracić 3 kg!!!
W ostatnim etapie odchudzania to sporo! Przez te 10 dni diety nie ćwiczyłam za wiele, jak już pisałam wcześniej. Od 3 dni ćwiczyłam z nową płytką Ewy Chodakowskiej, to na pewno dało też efekt.

Jeśli ktoś ma mało czasu a chce schudnąć 3 kg to ta dieta na pewno zadziała :)





Szczerze - taka waga już mi odpowiada. 
Jednak teraz chcę się "pomodelować" 




14 komentarzy:

  1. na czym polega dieta turbo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niżej masz o tym wpis :)

      Gratuluję spadku :) To Ty na zdjęciu :)?

      Usuń
    2. Nie :) Chciałabym :)

      Usuń
  2. Także jestem mamą. Mam 3 miesięczną Nadusie. Ważę 75kg. Musze spróbować tej diety tubo może chociaż zejdę do 69kg :) bardzo bym prosiła o przesłanie tej diety na poczte: kszymanska17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow 3 kg w 10 dni to naprawde super wynik !
    Muszę poczytac wiecej o tej diecie turbo, choć nie ze względu na spadek kilogramów a centrymetrów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wiem, będe się starac by napierw spalic ten tluszczyk a potem budowac lekkie mięsnie.
    od 4 lat sotosowałam diete odchudzającą, jednak troche mnie to już męczy. raz chudne raz tyje.
    tym razem chce poeksperymentowac ze sportem, zarazic się nim i zakochac na wiele lat !

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja ciągle planuję dietę i ciągle nie mogę się spiąć i przejść na nią!

    Gratuluję spadku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie to samo... Waga może być i chciałabym popracować nad kształtami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że osiągnęłaś co chciałaś :) Taki spadek daje sporego kopa i motywację do działania. Dziękuje też za słowa wsparcia, u mnie już o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam aktywność fizyczną tak samo jak lubię dobre jedzenie i towarzystwo (; dlatego nigdy nie prowadziłam żadnej diety bo życie jest chyba za krótkie na odmawianie sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie sobie poradziłaś!! proud of you :) czas na modelowanie ;) ja jestem w trakcie redukcji jeszcze :) modelowanie zostwię za 5 kg :) buziaki :)

    www.healthysportlife.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kawy nie odstawiłabym nigdy w życiu ;d no, przynajmniej nie teraz. Nie piję jej dużo, z reguły filiżankę dziennie. Jest to jednak swego rodzaju tradycja, może taki mały nałóg. Czarna kawa zastępuje mi słodycze, którymi kiedyś nieraz zastępowałam porządne śniadanie. Za to bardzo podoba mi się pomysł z piciem 2l wody dziennie! i mi zazwyczaj ciężko przychodzi wypicie aż takiej ilości wody, a wiadomo, że to dobre dla zdrowia :) Dzięki za pomysł !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ja kawy też bym nie oddała za nic :P

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)