sobota, 11 sierpnia 2012

Przetestuję dietę

Każda osoba, która ma do zrzucenia ostatnie kg wie, że teraz dopiero zaczyna się prawdziwa walka. Aby nie zaprzepaścić wszystkich efektów i nie spocząć na laurach, trzeba zebrać wszystkie swoje siły, połączyć dietę z ćwiczeniami i nie pozwalać sobie na drobne grzeszki, bo to one potrafią zniszczyć całe odchudzanie.

Mam na komputerze pewną dietę, którą dostałam od koleżanki. Niestety była w formacie pdf, więc nie potrafiłam jej przerzucić na serwer w wersji do pobrania, ale porobiłam kopie w programie paint ;) Kiepski ze mnie informatyk. Może komuś się przyda:
































Dieta pochodzi ze strony www.odchudzanienazawołanie.pl (tak jest podane w pliku), ale ta strona już nie istnieje. Jeśli zdjęcia po powiększeniu są nie widoczne, lub chcecie to w pdf to wyślijcie mi maila a ja odeśle plik ;)

Jutro ułożę sobie dietę na 10 dni i od poniedziałku zacznę. Będę podawać ceny posiłków (nie cierpię dużo płacić za jedzenie, szczególnie na diecie), kaloryczność i na koniec 10 dnia efekty.

A to moja dzisiejsza motywacja na koniec:

5 komentarzy:

  1. uwielbiam beyonse jest świtna i jaki z niej motywator:)
    pozdrawiam i 3mam kciuki za dietę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę prosić na pocztę? fitruda@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też poproszę :) k.a.skwara@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jeśli mogę to poproszę na pocztę : kszymanska17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć! Mogłabym prosić o pdf-a na adres chickpeanuts@gmail.com? Dziękuję i życzę wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)